Περισσότερο από 30 χρόνια έχουν περάσει από την πρεμιέρα της πρώτης γενιάς του Toyota RAV4, ένα από τα καλύτερα σε πωλήσεις μοντέλα της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Τώρα, ήρθε η ώρα για ριζική ανανέωση, με το δημοφιλές SUV να ετοιμάζεται να περάσει στην έκτη του γενιά.
Ήδη πριν τα τέλη του περασμένου έτους γνωρίζαμε ότι οι Ιάπωνες έχουν στα σκαριά την έκτη γενιά του μοντέλου, με την πρώτη «κατασκοπευτική» του εικόνα να κάνει τον γύρο του διαδικτύου και τους ανεξάρτητους σχεδιαστές να προσπαθούν να προβλέψουν πώς θα διαμορφωθεί ο σχεδιασμός του.
Η Toyota έδωσε πριν μερικές ημέρες στη δημοσιότητα τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες του νέου RAV4, ανακοινώνοντας ταυτόχρονα ότι η έκτη γενιά του δημοφιλούς SUV θα κάνει πρεμιέρα στις 21 Μαΐου. Τώρα, οι Ιάπωνες έκαναν για δεύτερη φορά tease το νέο μοντέλο, αποκαλύπτοντας μερικά ακόμη χαρακτηριστικά του.
Από τις εικόνες που έδωσε στη δημοσιότητα η Toyota μπορούμε να διακρίνουμε τμήμα του μπροστινού μέρους, συμπεριλαμβανομένων των φωτιστικών σωμάτων, που έχουν σφυροειδές σχήμα και, όπως μπορούμε να διακρίνουμε στη σχετική φωτογραφία, θα συνοδεύονται από μια οριζόντια μπάρα φωτός που εκτείνεται σε όλο το πλάτος.
Έχει τοποθετηθεί επίσης μια ολοκαίνουργια γρίλια, η οποία αναμένεται να δώσει ένα πιο αγριεμένο λουκ στο όχημα.
Εντελώς διαφορετικά είναι και τα γραφικά των πίσω φωτιστικών σωμάτων, τα οποία έχουν πιο φουτουριστικό και αγκυλωτό σχήμα. Συνολικά, η Toyota μοιάζει να έχει αντλήσει στοιχεία από τα νέα Land Cruiser και Urban Cruiser όσο και από το προσφάτως ανανεωμένο bZ4X, προσφέροντας ένα πιο στιβαρό και επιθετικό λουκ στο νέο RAV4. Οι διαστάσεις μοιάζουν να είναι ελαφρώς μεγαλύτερες από εκείνες του τρέχοντος μοντέλου, όπως είδαμε στο πρώτο teaser.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, το νέο RAV4 θα διατηρηθεί στην πλατφόρμα TNGA-K και θα δεχτεί τεχνολογία PHEV, συνδυάζοντας έναν βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 2,5 L με ηλεκτροκινητήρες και μπαταρίες νέας γενιάς και CVT κιβώτιο. Επιπλέον, θα διαθέτει σύστημα i-AWD που θα προσθέσει έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα για καλύτερη πρόσφυση. Η Toyota θα εστιάσει στην αποδοτικότητα του υβριδικού συστήματος, επιθυμώντας να ξεπεράσει τα 100 km αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αυτή η Toyota Corolla ξυπνά μνήμες από το ένδοξο παρελθόν (photos)
Αυτή είναι η τιμή της νέας Toyota Corolla Cross στην Ελλάδα (photos)
Πωλείται «ελληνική» Toyota GR Corolla - Η τιμή του hot hatch των 304 PS (photos)





ΔΗΜΟΦΙΛΗ




