Επίσημο: Τα νέα Dacia Sandero και Logan


Την επόμενη γενιά των Sandero και Logan υποδέχεται η Dacia, αναβαθμίζοντας την παρουσία της στην ευρύτερη κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης.

  • 29/9/2020

Συνέχεια στην εντυπωσιακή πορεία των Sandero και Logan δίνει η Dacia παρουσιάζοντας τη νέα γενιά δύο αυτοκινήτων που κατάφεραν από την πρώτη στιγμή την εμπιστοσύνη εκείνων που αναζητούν προσιτές και αξιόπιστες λύσεις αστικής μετακίνησης.

Μόνο τυχαίο δεν είναι λοιπόν, ότι το Sanderο κατέκτησε στη μέχρι τώρα πορεία του τον τίτλο του πανευρωπαϊκού best seller στις πωλήσεις λιανικής, σε εκείνες δηλαδή που απευθύνονται σε ιδιώτες και όχι σε εταιρικούς στόλους.

Ας δούμε όμως τι νέο έχει να παρουσιάσει η νέα γενιά των δύο αυτοκινήτων η οποία ξεχωρίζει από τον σύγχρονο και ελκυστικό σχεδιασμό της.

Στην περίπτωση του Dacia Sandero, οι εξωτερικές διαστάσεις έχουν διατηρηθεί στα επίπεδα του απερχόμενου μοντέλου. Οριακά μειώθηκε το ύψος της οροφής, κάτι το οποίο ελάχιστα αλλάζει τις ισορροπίες στο αποκλειστικά πεντάθυρο αμάξωμα.

Ακόμα και η απόσταση από το έδαφος διατηρήθηκε στα 13,3 εκατοστά, συμβάλλοντας με τον τρόπο της στον all around χαρακτήρα του αυτοκινήτου, η εικόνα του οποίου δεν θυμίζει σε τίποτα το παρελθόν.

Το πλήρως ανασχεδιασμένο αμάξωμα και στοιχεία, όπως οι προβολείς με τα ενσωματωμένα φώτα ημέρας τεχνολογίας LED, αναδεικνύουν ένα πιο σύγχρονο προφίλ.

Το ίδιο μπορεί κανείς να ισχυριστεί και για το εσωτερικό του αυτοκινήτου, το οποίο έχει αναβαθμιστεί σε επίπεδο ποιότητας και εξοπλισμού.

Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι το νέο Dacia Sandero διαθέτει από τον βασικό εξοπλισμό του σύστημα αυτόνομης πέδησης, καθώς και μια έξυπνη εφαρμογή που μετατρέπει το smartphone του οδηγού σε ένα πλήρες σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Τα ανασχεδιασμένα καθίσματα, οι μεγαλύτεροι χώροι για επιβάτες και αποσκευές -ο όγκος του χώρου αποσκευών ξεκινά πλέον από τα 328 λίτρα-, οι ηλεκτρικές ευκολίες, όπως το σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί και το ηλεκτρικό χειρόφρενο, δημιουργούν τις προϋποθέσεις ώστε το νέο Dacia Sandero να διεκδικήσει μια θέση στον mainstream στίβο της κατηγορίας του.

Όντας βασισμένο άλλωστε στην πλατφόρμα που έχει γίνει γνωστή με την κωδική ονομασία CMF και μεταξύ άλλων φιλοξενεί τα νέα Renault Clio και Captur, είναι προφανές ότι το Sandero πρόκειται να διεκδικήσει πρωταγωνιστικό ρόλο στην κατηγορία του.

Το δημοφιλές Dacia προσφέρεται με τρεις κινητήρες βενζίνης. Στη βάση της γκάμας του τοποθετείται ο ατμοσφαιρικός κινητήρας του 1,0 λίτρου απόδοσης 65 ίππων, ακολουθεί η υπερτροφοδοτούμενη έκδοση του τρικύλινδρου μοτέρ απόδοσης 90 ίππων, ενώ ο ίδιος κινητήρας προσφέρεται και σε έκδοση διπλού καυσίμου (βενζίνης/LPG) με ισχύ 100 ίππων.

Ένα ακόμα νέο στοιχείο για την οικογένεια μοντέλων Sandero-Logan της Dacia είναι το κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVT) το οποίο συνδυάζεται προαιρετικά με τον κινητήρα των 90 ίππων.

Ανάλογα είναι και τα χαρακτηριστικά που συναντάς στο επίσης νέο Dacia Sandero Stepway. Ο περιπετειώδης χαρακτήρας του αυτοκινήτου τονίζεται από τις σχεδιαστικές παρεμβάσεις που έχουν πραγματοποιηθεί στις επιφάνειες του αμαξώματος αλλά και από την αυξημένα απόσταση από το έδαφος, η οποία φτάνει τα 17,4 εκατοστά.

Το Sandero Stepway δεν θα προσφέρεται με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 65 ίππων, συνεπώς οι επιλογές σε ό,τι αφορά στους κινητήρες θα είναι επί της ουσίας δύο με δεδομένο ότι η Dacia επέλεξε να λανσάρει τη νέα γενιά των αυτοκινήτων πόλης χωρίς κινητήρες diesel.

Κλείνοντας με το νέο Logan,  εκτός των προαναφερθέντων χαρακτηριστικών το συμπαγών διαστάσεων sedan της Dacia έχει να παρουσιάσει μεγαλύτερο κατά 42 χιλιοστά χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών καθώς και χώρο αποσκευών 528 λίτρων, επίδοση που το τοποθετεί στην κορυφή της κατηγορίας του.   

Στη χώρα μας, τα νέα Dacia Sandero και Logan αναμένονται την άνοιξη του 2021.

Διαβάστε ακόμα:

Δοκιμάζουμε στην Ελλάδα το νέο Renault Captur 1.5 Blue dCi 115 PS