Έρχεται o ολοκαίνουργιος «άσος» της BMW


ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ 1 ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΗ ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΟ ΩΡΙΜΟ ΠΛΕΟΝ AUDI A3, ΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ MERCEDES A-CLASS ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΟ ΝΕΟ VOLVO V40.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 19/3/2018

Τα μεγάλα νέα για την Σειρά 1 είναι ήδη γνωστά αφού θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα FAAR (Frontantriebsarchitektur) και δεν θα είναι πισωκίνητη, αλλά προσθιοκίνητη. Η FAAR αποτελεί μια εξέλιξη της UKL (Unter Klasse) που υποδηλώνει «υποκατηγορία», με διάταξη κινητήρα κατά τον εγκάρσιο άξονα (με δυνατότητα συνδυασμού και κίνησης στον πίσω). Το πρώτο μοντέλο που βασίστηκε στην UKL ήταν η BMW 2 Active Tourer, ενώ στην ίδια βασίζονται τα μεταγενέστερα νέα MINI.

Η νέα Σειρά 1 αναμένεται πιο ευρύχωρη και ελαφρύτερη με την γκάμα των κινητήρων να περιλαμβάνει τα γνωστά τρικύλινδρα (εδώ για να δούμε αν θα διατηρηθεί ο diesel ως απάντηση στον 1.500άρη της A-Class) και τετρακύλινδρα μηχανικά σύνολα βενζίνης και πετρελαίου. Αργότερα θα υπάρξει και μία τετράθυρη έκδοση που θα τοποθετείται απέναντι στα επίσης σεντάν Audi A3 και Mercedes CLA.

Ένα χρόνο μετά το λανσάρισμα (δηλ. το 2020) θα προστεθούν οι ισχυρότερες εκδόσεις όπως η M130iX M Performance η οποία θα είναι τετρακίνητη και θα ανταγωνιστεί τα Audi S3, VW Golf R και Mercedes-AMG A35. Κάτω από το καπό θα υπάρχει ένας αναβαθμισμένος δίλιτρος κινητήρας βενζίνης που θα αποδίδει περίπου 300 PS. Πλάνα για μεγαλύτερη έκδοση δεν υπάρχουν από την στιγμή που την δόξα βαστά η εκπληκτική M2.