Έρχεται το αυτοκίνητο που δεν θα τρακάρει!


Η MERCEDES-BENZ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΕΝΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΜΕ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ ΑΤΡΩΤΟ ΑΠΟ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ.
 

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟ: MERCEDES
  • 2/2/2019

Καθώς προχωρούμε ολοταχώς προς την τρίτη δεκαετία του 21ού αιώνα, γίνεται προφανές ότι το αυτοκίνητο όπως το γνωρίζαμε περνά σε μία εντελώς νέα φάση. Και οι νέες τεχνολογίες έρχονται να το κάνουν όχι μόνο πιο εύκολο στην οδήγησή του αλλά -κυρίως- πολύ πιο ασφαλές.

Η Mercedes-Benz βρίσκεται στην πρώτη γραμμή αυτής της προσπάθειας και στην έκθεση της Γενεύηης θα παρουσιάσει ένα ακόμα πρωτότυπο το οποίο θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο που θα είναι σχεδόν αδύνατο να τρακάρει. Το ονομάζει ESF και στόχο έχει να αποτελέσει ένα πεδίο έρευνας των τεχνολογιών της εταιρίας που θα οδηγήσει σε ένα όχημα που θα εξαλείψει σχεδόν ολοκληρωτικά το ενδεχόμενο σύγκρουσης.

Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες που έχουν κυκλοφορήσει, το αυτοκίνητο αυτό θα διαθέτει ένα εξελιγμένο σύστημα αυτόνομης οδήγησης, το πιο ολοκληρωμένο και σύνθετο που έχει παρουσιάσει οποιοσδήποτε κατασκευαστής μέχρι σήμερα. Θα είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να βοηθά τον οδηγό να αποφύγει τα λάθη, καθώς σύμφωνα με την Μercedes στην πραγματικότητα όλα τα ατυχήματα ουσιαστικά είναι ανθρώπινα λάθη.

Οι πληροφορίες θέλουν το συγκεκριμένο όχημα να παρουσιάζεται στα μέσα της χρονιάς, με πολλές νέες τεχνολογικές προτάσεις καθώς και πολλές ενδιαφέρουσες ιδέες για το πως θα μπορούσε η αυτόνομη οδήγηση να εξαλείψει τα ατυχήματα. Πολλές από αυτές τις τεχνολογίες θα περάσουν σύντομα και στα αυτοκίνητα παραγωγής, ιδίως στα κορυφαία μοντέλα της εταιρίας, τις S-Class και E-Class.

To πρόγραμμα ESF δεν είναι καινούργιο για την Mercedes, με την προηγούμενη γενιά του, του 2009 να έδειξε για πρώτη φορά στον κόσμο τεχνολογίες που σήμερα θεωρούμε δεδομένες όπως τα συστήματα Night Vision, τον αερόσακο της ζώνης ασφαλείας, τα LED φώτα με καθοδηγούμενη δέσμη και τα συστήματα pre-safe για το ενδεχόμενο σύγκρουσης.

Με το νέο ESF είναι σχεδόν σίγουρο ότι σε δέκα χρόνια από τώρα θα μιλάμε με κάποιο αντίστοιχο τρόπο για τεχνολογίες που τότε θα είναι κάτι κοινό, αλλά για σήμερα μας μοιάζουν αρκετά προχωρημένες για να βγουν σε αυτοκίνητα παραγωγής.