Δεν είναι η πρώτη φορά που το Μαρανέλο θα τροποποιήσει έναν θερμικό κινητήρα, όπως έκανε με τον υβρικό V6 της για τη νέα 296 GTB, επί παραδείγματι.
Η αρχική πληροφόρηση ήθελε τη Ferrari να προσθέτει ηλεκτρικό μοτέρ στον V12 της, εντούτοις φαίνεται πως θα προσθέσει turbo, μειώνοντας τη χωρητικότητά του από τα 6,5 λίτρα που είναι τώρα.
Η σχέση της Ferrari με τον V12 κρατά 7 δεκαετίες, αρχίζοντας από το 1947, τόσο στα επιβατικά της οχήματα, όσο και σε αυτά στη Formula 1 και τους αγώνες αντοχής.
Κι ενώ ο εκλιπών CEO της Ferrari, Sergio Marchionne, είχε δηλώσει το 2017 πως η προσθήκη turbo στον V12 της εταιρείας δεν ήταν μία επιλογή για το εγγύς μέλλον, φαίνεται πως η Scuderia έχει πλέον αλλάξει ρότα.
Αναμένεται να ξεκινήσει με το επερχόμενο SUV της, την Purosangue, που θα διαθέτει κινητήρα V12, και πρόκειται να έχει σημαντική δύναμη, ειδικά στις χαμηλές στροφές/λεπτό.