Έρχονται τσουχτερά πρόστιμα για τα ανασφάλιστα οχήματα!


Αυστηροί έλεγχοι μέσα στο καλοκαίρι.

  • 18/6/2015

Αυστηροί έλεγχοι θα ξεκινήσουν μέσα στο καλοκαίρι ώστε να εντοπιστούν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και τα οποία σύμφωνα με επίσημα στοιχεία ανέρχονται στο ένα εκατομμύριο. Οι δε απώλειες στο κομμάτι των δημοσίων εσόδων από τα ανασφάλιστα, φτάνουν τα 100 εκ. ευρώ.

Αυτό ανακοίνωσε η γενική γραμματέας Δημοσίων Εσόδων Κατερίνα Σαββαϊδου σε συνέντευξη Τύπου της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος.

Όπως είπε η κυρία Σαβαϊδου ανάλογη δράση θα ξεκινήσει και για τα ΚΤΕΟ ενώ έγινε γνωστό από τον πρόεδρο του Επικουρικού Κεφαλαίου Δημήτρη Ζορμπά ότι έχουν εντοπιστεί και πλαστά συμβόλαια σε πειρσσότερες από 2000 περιπτώσεις και η υπόθεση έχει πάρει το δρόμο της δικαιοσύνης.

Πλέον η γενική γραμματεία Δημοσίων Εσόδων είναι έτοιμη ανά πάσα στιγμή να ξεκινήσει τους ελέγχους και αυτό σημαίνει ότι όταν εντοπίζονται - με τη διασταύρωση των στοιχείων - τα ανασφάλιστα οχήματα θα αποστέλλεται ειδοποίηση και ο πολίτης θα έχει οκτώ ημέρες για να πληρώσει το παράβολο υπέρ δημοσίου αξίας 250 ευρώ και να κάνει το συμβόλαιο αλλιώς τα στοιχεία πηγαίνουν στην αστυνομία και επιβάλλεται από πρόστιμο μέχρι και αφαίρεση πινακίδων.

Όπως αναφέρθηκε κάθε μήνα η τροχαία κάνει 500.000 ελέγχους ενώ οι διασταυρώσεις των στοιχειών θα γίνονται πλέον δύο φορές το χρόνο από τη γραμματεία.

Ο πρόεδρος του Επικουρικού Κεφαλαίου Δημήτρης Ζορμπάς ανέφερε ότι από 1η Μαΐου λειτουργεί ηλεκτρονική εφαρμογή που εντοπίζει αν είναι ασφαλισμένο ένα όχημα (www.hic.gr) την οποία έχουν επισκεφθεί 234.000 άνθρωποι και το 21% προέκυψε ότι είναι ανασφάλιστο.

Το επικουρικό κεφάλαιο είναι ταμείο αλληλεγγύησης των ασφαλιστικών εταιρειών αλλά και αυτό αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα και καθυστερεί περίπου δυο χρόνια την πληρωμή των αποζημιώσεων. Σημειώνεται ότι από όταν ξεκίνησε η εφαρμογή υπήρξαν 70.000 νέοι ασφαλισμένοι.

Η τροχαία είναι συνδεδεμένη με την ηλεκτρονική σελίδα του Επικουρικού κεφαλαίου και βρίσκει αν είναι ανασφάλιστο το όχημα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι πριν την κρίση τα ανασφάλιστα οχήματα ήταν σχεδόν διπλάσια.
Ο πρόεδρος της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου ανέφερε ότι το ζήτημα είναι πρωτίστως κοινωνικό.