Ετοιμοπόλεμο το Nissan Juke Hybrid Rally Tribute


H Nissan δημιούργησε ένα αγωνιστικό το οποίο βασίζεται στο Juke Hybrid, την καινούργια έκδοση του μοντέλου η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί εντός του καλοκαιριού.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 18/5/2022
Η απόφαση των στελεχών της Nissan για τη δημιουργία του Juke Hybrid Rally Tribute ελήφθη για δύο λόγους. Ο πρώτος αφορά στην προσπάθεια να γιορτάσουν και με αυτόν τον τρόπο την παρουσίαση για πρώτη φορά της έκδοσης με κινητήρα υβριδικής διάταξης του crossover μοντέλου.
 
Ο δεύτερος έχει επετειακό χαρακτήρα και αφορά στη συμπλήρωση 50 ετών από τη συμμετοχή και νίκη της ιαπωνικής εταιρείας στο Ράλι Σαφάρι (East African Safari Rally, όπως ονομαζόταν τότε) το 1971, με το θρυλικό Datsun 240Z και πλήρωμα τους Edgar Herrmann και Hans Schüller.
 
 
To Juke Hybrid Rally Tribute διαθέτει το υβριδικής διάταξής σύστημα που έχουν δημιουργήσει οι άνθρωποι της Nissan. Θυμίζουμε ότι αποτελείται από τον καινούργιο (ατμοσφαιρικό) 1.6 βενζινοκινητήρα που αποδίδει μέγιστη ισχύ 94 PS και μέγιστη ροπή 148 Nm και από δύο ηλεκτροκινητήρες.
 
 
Ο πρώτος (ηλεκτροκινητήρας) αποδίδει μέγιστη ισχύ 49 PS και μέγιστη ροπή 205 Nm και ο δεύτερος, που λειτουργεί ως γεννήτρια, 15 PS και μέγιστη ροπή 50 Nm. Η συνολική συνδυαζόμενη απόδοση του συστήματος είναι 143 PS, σύμφωνα με τη Nissan. Το υβριδικό σύστημα μπορεί να λειτουργεί είτε ως σειραϊκό, είτε παράλληλα, είτε συνδυαστικά ταυτοχρόνως. Τέλος, οι μπαταρίες τού αυτοκινήτου έχουν ενεργειακή χωρητικότητα 1,2 kWh.
 
 
Το αγωνιστικό όχημα διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο αυτόματο κιβώτιο χαμηλής τριβής το οποίο βασίζεται σε αυτό του Juke Hybrid αλλά έχει ενισχυθεί για να αντέχει στις αυξημένες απαιτήσεις αντοχής ενός αγώνα. Έχει τέσσερις σχέσεις όταν την κίνηση στους τροχούς δίνει ο θερμικός κινητήρας και δύο όταν το όχημα κινείται με μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα.
 
 
Το αμάξωμα του Juke Hybrid Rally Tribute έχει μεγαλύτερων διαστάσεων θόλους για να χωρούν οι τροχοί διάστασης 265/70 R16 και είναι βαμμένο στα χρώματα που είχε το αγωνιστικό Datsun 240Z για να υπάρχει η σχετική διασύνδεση μεταξύ των δύο οχημάτων.
 
 
Τον ίδιο σκοπό εξυπηρετούν και τα φώτα που έχουν τοποθετηθεί στο καπό και στην οροφή, όπως και η χρήση των ίδιων λογότυπων των χορηγών εκείνης της εποχής. Για να τιμήσουν το γεγονός τοποθέτησαν και τον αριθμό «11» τον οποίο είχε το αυτοκίνητο που κέρδισε στο αφρικανικό αγώνα τότε. 
 
 
Στο πάτωμα του Juke Hybrid Rally Tribute υπάρχουν προστατευτικές ποδιές, στην ανάρτησή του –η οποία έχει ενισχυθεί κατάλληλα– έχουν τοποθετηθεί ψηλότερα αμορτισέρ και ελατήρια για να έχει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, ενώ στο εσωτερικό του υπάρχει το απαραίτητο roll cage και τα μπάκετ καθίσματα με ζώνες τεσσάρων σημείων. Τέλος, υπάρχει σύστημα ενδοσυνεννόησης οδηγού και συνοδηγού και υδραυλικής λειτουργίας χειρόφρενο αγωνιστικού τύπου.