Για ποια χώρα προορίζεται η πρώτη Iso Rivolta GTZ;


H μιλανέζικη καροσερία παρέδωσε την πρώτη Iso Rivolta GTZ στον πελάτη της και εμείς το λιγότερο που έχουμε να κάνουμε είναι να την θαυμάζουμε.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ZAGATO
  • 4/11/2020

Και να μην την χορταίνουμε αφού η Zagato έχει αυτό το κάτι που προσθέτει και κάνει κάθε Aston Martin που επιμελείται να διαφοροποιείται σαν ένα άλλο μοντέλο. Έτσι και στην περίπτωση της Rivolta GTZ βλέπουμε πως το πίσω μέρος έχει αλλάξει ριζικά με τα στρόγγυλα φωτιστικά σώματα να μας παραπέμπουν στην εποχή της Iso που εξαφανίστηκε με την δημιουργία του Fiat Gruppo.

Βλέπετε το εμβληματικό Iso Rivolta A3 είχε παρουσιαστεί το 1963 και είχε προκαλέσει ιδιαίτερη αίσθηση εκείνη την εποχή κατακτώντας στην κλάση του τον 24ώρο αγώνα του Le Mans (το 1964 και το 1965). Επίσης, ήταν ένα από τα μοντέλα που εξύψωσαν τον ορισμό της Berlinetta Stradale.

Μάλιστα αρκετοί υποστηρίζουν πως το Rivolta ήταν ένα μοντέλο από το οποίο πέρασαν αρκετά σχεδιαστικά γνωρίσματα στην Lamborghini Miura (1966) και στην Alfa Romeo 33 Stradale (1967). H σύγχρονη αναβίωση από την Zagato ακολουθεί αυτή την πανέμορφη προσέγγιση έχοντας εκτενή χρήση από ανθρακονήματα για εξοικονόμηση κιλών και βάρους.

Κάτω από το καπό υπάρχει ένας V8 κινητήρας χωρητικότητας 6,2 λίτρων βγαλμένος από μια Chevrolet Corvette Z06. Η απόδοση του είναι στα 660 PS και στα 880 Nm. Δύναμη αρκετή για να  ωθήσει την Iso Rivolta GTZ από στάση στα 100 km/h σε 3,7 sec με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 315 km/h. Τέλος, να πούμε πως η GTZ θα υπάρξει μόλις 19 φορές και εδώ βλέπετε την πρώτη στο εκθαμβωτικό πράσινο Monza Green που παραδόθηκε σε ένα πελάτη στην Λουκέρνη της Ελβετίας.