Γιατί η Koenigsegg εξακολουθεί να απορρίπτει τα SUV;


O ιδιοκτήτης της μάρκας δεν είναι οπαδός των SUV αλλά θα καλοέβλεπε μια ντεμί έκδοση του Gemera.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 5/1/2021

Ο Christian von Koenigsegg, ο ιδρυτής της ομώνυμης σουηδικής εταιρείας των hypercars, έχει δηλώσει εδώ και μια πενταετία την απέχθειά του για τα SUV, η οποία δεν έχει αλλάξει ούτε μετά την παρουσίαση του Gemera. Του τετραθέσιου οικογενειακού μοντέλου της Koenigsegg.

Όπως λοιπόν δήλωσε σε συνέντευξή του στο κανάλι του Misha Charoudin στο YouTube θέλει να φτιάχνει αυτοκίνητα «που του αρέσουν» και που έχουν «σπορ συμπεριφορά». Και η μεγάλη απόσταση από το έδαφος, το υψηλό κέντρο βάρους και οι θηριώδεις τροχοί με το αυξημένο βάρος δε αποτελούν τις καλύτερες προϋποθέσεις για την επίτευξη αυτής της σπορ συμπεριφοράς.

Μάλιστα όπως είπε χαρακτηριστικά ο Christian von Koenigsegg δεν θεωρεί πρόκληση το «να φτιάχνει κάτι που δεν συμπεριφέρεται καλά και στη συνέχεια να προσπαθεί να το βελτιώσει». Αυτό από την άλλη που θα έβλεπε πολύ πιθανό και ενδιαφέρον θα ήταν μια υπερυψωμένη έκδοση του Gemera.

Μια με λογική σαν τα Allroad της Audi ή τα Cross Country της Volvo ή όπως λέει ο ιδιοκτήτης της μάρκας «με στυλ Mad Max», που θα συνδύαζε τα πολύ καλά δυναμικά χαρακτηριστικά στο δρόμο και θα μπορούσε να είναι και διασκεδαστική πέρα από την άσφαλτο.

Ταυτόχρονα θα είχε και μια πιο επιβλητική εμφάνιση, με επιδόσεις που δεν θα διάφεραν και πολύ από αυτές του στάνταρ Gemera. Που με τα 1.700 PS του χρειάζεται μόλις 1,9 sec για το 0-100 km/h.