Ο όμιλος Stellantis διανύει μία περίοδο αναταραχών, με τις συζητήσεις γύρω από την ηγεσία του Carlos Tavares να έχουν οδηγήσει ακόμα και στην αναζήτηση του αντικαταστάτη του, ενώ για ένα διάστημα διαφαινόταν ακόμα και το κλείσιμο κάποιων από τα brands του.
Τώρα, σε αυτό το δύσκολο κλίμα έρχεται να προστεθεί και η χαμηλή ζήτηση για το Fiat 500, που έχει οδηγήσει τον όμιλο στο να παρατείνει τη διακοπή της παραγωγής του ως την 1η Νοεμβρίου.
Το 500 σταμάτησε να παράγεται από τις 12 Σεπτεμβρίου για τον ίδιο λόγο, με τις μηχανές στο Μιραφιόρι της Ιταλίας να σιγούν αρχικά για 4 εβδομάδες.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Reuters, μία ανακοίνωση που διανεμήθηκε στα σωματεία εντός της Stellantis αναφέρει πως η αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη είναι «σε δυσμενή κατάσταση».
Παρόλα αυτά, ο όμιλος δεν παύει να επενδύει στο 500, καθώς πρόκειται να «ρίξει» 100 εκ. ευρώ στο μοντέλο, με στόχο την εξέλιξη και παραγωγή μίας υβριδικής έκδοσης το 2025, κάνοντας στροφή 180 μοιρών στην αρχική απόφασή της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η ιταλική κυβέρνηση «λιγουρεύεται» Innocenti και Autobianchi αλλά ο Tavares έχει άλλα σχέδια
Η Stellantis ψάχνει τον νέο Tavares - Οι βασικοί υποψήφιοι για να τον διαδεχθούν
Η Stellantis δε θα «σκοτώσει» καμία από τις 14 μάρκες - Πώς επιβίωσαν μέχρι σήμερα