Γιατί στο μέλλον η αυτονομία των ηλεκτρικών οχημάτων θα μειωθεί;


Φως στην επόμενη ημέρα της ηλεκτροκίνησης έριξε ο επικεφαλής της Audi, Markus  Duesman, αποκαλύπτοντας ότι στο μέλλον η αυτονομία των ηλεκτρικών τετράτροχων πρόκειται να μειωθεί.

  • 16/2/2021

Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει ότι η ηλεκτροκίνηση θα αποτελέσει το μέλλον των μετακινήσεων, ελάχιστοι όμως είναι εκείνοι που έχουν  την ικανότητα να προβλέψουν το πώς θα εξελιχθεί μια τεχνολογία η οποία πάσχει από ουκ ολίγες παιδικές ασθένειες.

 Ακόμα και η πρόβλεψη ότι η αυτονομία των ηλεκτροκίνητων οχημάτων πρόκειται να αυξηθεί μοιάζει παρακινδυνευμένη μετά και τα όσα δήλωσε ο επικεφαλής  της Audi, Markus  Duesman, o οποίος ούτε λίγο ούτε πολύ προέβλεψε ότι δεν πρόκειται να δούμε σύντομα οχήματα μηδενικών ρύπων με την ικανότητα να διανύουν με μία φόρτιση τεράστιες αποστάσεις.

Ο λόγος; Προφανής αν και εφόσον το δίκτυο φόρτισης αποκτήσει την απαιτούμενη… πυκνότητα, βγάζοντας από τη δύσκολη θέση τους κατασκευαστές, οι οποίοι δεν θα είναι υποχρεωμένοι να καταφύγουν στη χρήση τεράστιων μπαταριών, θυσιάζοντας –πέρα από την κερδοφορία τους- τα δυναμικά χαρακτηριστικά ενός αυτοκινήτου.

 Τοποθετώντας τεράστιες μπαταρίες για χιλιάδες χιλιόμετρα, δεν είμαι σίγουρος ότι πρόκειται για μια τάση που θα συνεχιστεί. Στο μέλλον η αυτονομία πρόκειται να περιοριστεί η υποδομή φόρτισης είναι πιο πυκνή και οι πελάτες θα έχουν αποκτήσει την απαιτούμενη εμπειρία.

«Σήμερα πηγαίνετε στο βενζινάδικο και εφοδιάζεστε με καύσιμα και είναι πολύ φυσικό το πώς αποκτάτε την ενέργειά σας για να κινηθείτε. Με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι τόσο φυσικό, πρέπει να προσαρμόσεις τη συμπεριφορά σου. Αλλά μόλις το συνηθίσουμε αυτό, νομίζω ότι τα μεγέθη της μπαταρίας θα μειωθούν ξανά, επειδή καθιστούν τα αυτοκίνητα άσκοπα βαριά και άσκοπα ακριβά. Και επίσης άσκοπα μεγάλα.», δήλωσε ο επικεφαλής της Audi, αποκαλύπτοντας μια διαφορετική πτυχή της ηλεκτροκίνησης.