Γιατί θα αργήσει να βγει μία πλήρως ηλεκτρική Ferrari;


ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΑΝΑΡΩΤΙΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΤΕ ΘΑ ΔΟΥΝ ΜΙΑ ΠΛΗΡΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ FERRARI, ΑΥΤΟ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΑΡΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ.

  • 16/5/2020

Όταν όλοι πλέον οι κατασκευαστές στρέφονται προς την ηλεκτροκίνηση, μένουν κάποιες λίγες και μικρές εταιρίες με ειδική "αποστολή" για να κρατήσουν ζωντανό όσο γίνεται περισσότερο τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Και η Ferrari είναι μία από αυτές, έστω και αν ήδη στην γκάμα της έχει την SF 90 Stradale, το πιο δυνατό μοντέλο παραγωγής που έβγαλε ποτέ η εταιρία από το Μαρανέλο.

Η SF90 είναι το πρώτο plug in υβριδικό της αυτοκίνητο, κάτι που έγινε αποδεκτό με πολύ θετικά σχόλια από τους φίλους και πελάτες της εταιρίας. Τα πρώτα αυτοκίνητα θα παραδοθούν μέσα στο καλοκαίρι του 2020 και όπως φαίνεται η Ferrari παίρνει και αυτή τον δρόμο του εξηλεκτρισμού. Όμως μέχρι που μπορεί να φθάσει;

Σε συνέντευξη του στο βρετανικό Autocar, o επικεφαλής του μάρκετινγκ της εταιρίας Enrico Calliera είπε ότι δεν υπάρχουν ξεκάθαρα σχέδια για ένα ηλεκτρικό μοντέλο αυτή την στιγμή, και ούτε πρόκειται να γίνει μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια. 

Όπως είπε ο ίδιος "Υπάρχουν κάποιοι ανταγωνιστές μας που μπήκαν σ' αυτή την καινούργια αγορά με τεχνολογίες που παρακολουθούμε, αλλά αυτό δεν απασχολεί την Ferrari. H τεχνολογία των μπαταριών δεν έχει εξελιχθεί αρκετά ώστε να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις ενός supercar, ιδίως όταν πρόκειται για Ferrari".

Από τα λόγια του προκύπτει ότι εξαρτάται από το πόσο θα εξελιχθεί η τεχνολογία ώστε η ηλεκτρική Ferrari που θα προκύψει να είναι ένα γνήσιο τέκνο της φιλοσοφίας του εργοστασίου. "Το κλειδί είναι η τεχνολογία" λέει ο Calliera. "Δεν πρόκειται να φτιάξουμε μία ηλεκτρική Ferrari απλά για να την έχουμε, αν φέρουμε κάτι καινούργιο στην αγορά θα είναι πραγματικά καινούργιο. Έτσι λειτουργούσε πάντα η Ferrari με την τεχνολογία. Η εξέλιξη της τεχνολογίας είναι στο 100% του DNA της εταιρίας. Και αν το κάνουμε θα πρέπει να είναι απόλυτα σωστό από την πρώτη κιόλας προσπάθεια".

Μένει να δούμε αν όντως θα υπάρξει μια ηλεκτρική Ferrari στα μέσα της δεκαετίας που διανύουμε, κάτι που χωρίς δραματικές αλλαγές στην τεχνολογία των μπαταριών θα πρέπει μάλλον να το αποκλείσουμε.