- Ποια είναι τα σχέδια, τα αντικείμενα, τα αυτοκίνητα, οι εταιρείες που σημάδεψαν το χώρου του ιταλικού design, ποια αγαπάτε περισσότερο εσείς, προσωπικά;
Στον τομέα του αυτοκινήτου, σαφώς το πεντακοσαράκι του Dante Giacosa στην έκδοση του 1936 και του 1957. Από τον Pininfarina θα διάλεγα μια Ferrari, τη 250 Berlinetta SWB του 1960. Από τον Bertone, τις μυθικές 3 Β.Α.Τ. του ’53-’55 και την Alfa Romeo Sprint του ’54. Ως αντικείμενο πολύ προηγμένο τεχνολογικά θα διάλεγα τη Vespa του Corradino Ascanio. Στο χώρο του product design η επιλογή είναι ακόμα πιο δύσκολη. Μπορώ να αναφερθώ στη Lexicon 80 της Olivetti και μετά στα προϊόντα των Marco Zanuso, Acchile Gastiglioni, Richard Sapper. Στο χώρο της εσωτερικής διακόσμησης εξέχουσα θέση θα έλεγα ότι κατέχει ο Joe Colombo και ο Vito Magistretti. Και έπειτα, υπάρχουν εταιρίες που άφησαν ιστορία, όπως η Olivetti, η Cassina, η Brionvega. Όσον αφορά στον πειραματισμό πάνω σε νέα υλικά, η Kartell του Giulio Castelli και η Abet Laminati άνοιξαν δρόμου και έδωσαν ερεθίσματα. Ως κοινωνικό-πολιτιστικό φαινόμενο θα ανέφερα την Alessi του Alberto Alessi κι όσον αφορά στο τορινέζικο design, τις προκλήσεις της Gufram κατά την δεκαετία του ’70 και την πολυσύνθετη προσωπικότητα του Carlo Mollino.
Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη στο Homme.