Έναν εξαιρετικά ενδιαφέρον αγώνα είχαν την τύχη να παρακολουθήσουν όσοι βρέθηκαν μπροστά στους τηλεοπτικούς τους δέκτες το απόγευμα της Κυριακής, βλέποντας τον P. Gasly να ανατρέπει τα προγνωστικά και να κόβει πρώτος το νήμα του Grand Prix της Μόντσα.
Όλα ξεκίνησαν ομαλά, με τον L. Hamilton να κρατά την πρώτη θέση και να δημιουργεί από νωρίς μια απόσταση ασφαλείας από τις δύο McLaren που τον ακολουθούσαν.
Η εγκατάλειψη του S. Vettel μετά και την κατάρρευση του συστήματος πέδησης του μονοθεσίου της Ferrari δεν στάθηκε ικανή να αλλάξει τη ροή του αγώνα, κάτι που συνέβη μετά την ακινητοποίηση του μονοθεσίου της Hass λίγο πριν την είσοδο του pit lane.
Hamilton και Giovinazzi βιάστηκαν να μπουν στα pit για αλλαγή ελαστικών με αποτελέσμα να τιμωρηθούν με ποινή Stop & Go 10 δευτερόλεπτων. To δράμα, ωστόσο, μόλις είχε ξεκινήσει, καθώς λίγο μετά την αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας, ο C. Leclerc έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του με αποτέλεσμα να προσκρούσει με ταχύτητα στα προστατευτικά της πίστας.
SAFETY CAR (LAP 24/53)
The Safety Car comes back out as Leclerc has a frightening crash at Parabolica
Charles is out of the car and okay#ItalianGP ???? #F1pic.twitter.com/BLUjaIGKwq
— Formula 1 (@F1) September 6, 2020
Ο αγώνας διεκόπη και η επανεκκίνηση βρήκε τον P. Gasly στην πρώτη θέση, μετά και την αναγκαστική έκτιση της ποινής από τους Hamilton και Giovinazzi.
Παρά την ασφυκτική πίεση του C. Sainz, ο Γάλλος έμεινε στην πρώτη θέση κατακτώντας την πρώτη νίκη της καριέρας του και ανεβάζοντας στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου της Μόντσα μια ιταλική ομάδα, την Alpha Tauri.
PIERRE GASLY WINS! ??#ItalianGP ???? #F1pic.twitter.com/LLJ8MyjVgw
— Formula 1 (@F1) September 6, 2020
O L. Stroll συμπλήρωσε την πρώτη τριάδα ανεβαίνοντας για δεύτερη φορά στην μέχρι τώρα πορεία του στην F1 στο podium των νικητών.
Παρά το γεγονός ότι ο L. Hamilton βρέθηκε στην τελευταία θέση του αγώνα, κατάφερε να τερματίσει έβδομος, την ίδια στιγμή που ένας από τους διεκδικητές του τίτλου, ο M. Verstappen, εγκατέλειπε εξαιτίας μηχανικής βλάβης.
POS | DRIVER | CAR | GAP |
---|---|---|---|
1 | Pierre Gasly | AlphaTauri/Honda | 1h47m06.056s |
2 | Carlos Sainz Jr. | McLaren/Renault | 0.415s |
3 | Lance Stroll | Racing Point/Mercedes | 3.358s |
4 | Lando Norris | McLaren/Renault | 6.000s |
5 | Valtteri Bottas | Mercedes | 7.108s |
6 | Daniel Ricciardo | Renault | 8.391s |
7 | Lewis Hamilton | Mercedes | 17.245s |
8 | Esteban Ocon | Renault | 18.691s |
9 | Daniil Kvyat | AlphaTauri/Honda | 22.208s |
10 | Sergio Perez | Racing Point/Mercedes | 23.224s |
11 | Nicholas Latifi | Williams/Mercedes | 32.876s |
12 | Romain Grosjean | Haas/Ferrari | 35.164s |
13 | Kimi Raikkonen | Alfa Romeo/Ferrari | 36.312s |
14 | George Russell | Williams/Mercedes | 36.593s |
15 | Alexander Albon | Red Bull/Honda | 37.533s |
16 | Antonio Giovinazzi | Alfa Romeo/Ferrari | 55.199s |
- | Max Verstappen | Red Bull/Honda | Power Unit |
- | Charles Leclerc | Ferrari | Spun off |
- | Kevin Magnussen | Haas/Ferrari | Retirement |
- | Sebastian Vettel | Ferrari | Brakes |
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Πώς διαμορφώνεται η βαθμολογία του πρωταθλήματος μετά το GP Ιταλίας