Η Alfa Romeo χάνει -και- από τη Lancia


Παρά το γεγονός ότι η παρουσία της Lancia σε ευρωπαϊκό επίπεδο περιορίζεται στα γεωγραφικά όρια της Ιταλίας, η ιστορική φίρμα έχει καταφέρει να αφήσει πίσω της σε επίπεδο πωλήσεων την πολύπαθη Alfa Romeo.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΔΑΝΑΛΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 25/7/2019

Μπορεί το FCA Group υπό την ηγεσία του Sergio Marchionne να έβαλε τέλος στην πορεία μιας αυτοκινητοβιομηχανίας 112 ετών, ωστόσο, η ιστορική φίρμα εξακολουθεί να δηλώνει παρών αφήνοντας πίσω της σε επίπεδο πωλήσεων την Alfa Romeo.

Η Lancia, η εμπορική παρουσία της οποίας περιορίζεται επί της ουσίας εντός των γεωγραφικών συνόρων της Ιταλίας, αύξησε τις πωλήσεις της το πρώτο εξάμηνο του έτους κατά 27,7% φτάνοντας τις 34.700 μονάδες.

Μόνο τον Ιούνιο, η Lancia διέθεσε 4.000 αυτοκίνητα, η πλειονότητα των οποίων ανήκει στην κατηγορία των supermini και ειδικότερα στην οικογένεια μοντέλων της Ypsilon.

To ίδιο διάστημα, η Alfa Romeo διέθεσε σε ολόκληρη την Ευρώπη 27.702 αυτοκίνητα, βλέποντας προτάσεις όπως η Giulia και η Stelvio να μην καταφέρνουν να κερδίσουν τη θέση που τους αξίζει στις κατηγορίες των premium sedan και SUV αντιστοίχως.

Ένα ακόμα αγκάθι για την πορεία της Alfa Romeo στην ευρωπαϊκή αγορά είναι η «γερασμένη» Giulietta, όπως άλλωστε και η απουσία εκπροσώπησης στην κατηγορία των supermini, μιας και η παραγωγή-διάθεση της MiTo έχει διακοπεί προ πολλού.

To νέο στοίχημα της μιλανέζικης φίρμας ακούει στο όνομα Tonale και δεν είναι άλλο από ένα μικρότερο σε διαστάσεις και σαφώς πιο προσιτό SUV, το οποίο αναμένεται να πλαισιώσει την γκάμα των Ιταλών εντός του 2020.