To ενδιαφέρον στην ανανεωμένη Panamera στρέφεται στην plug-in υβριδική της έκδοση, την Turbo S E-Hybrid, η οποία μετά τη πλήρη ηλεκτρική Taycan είναι η ισχυρότερη Porsche που είναι διαθέσιμη στον τιμοκατάλογο της μάρκας. Συνδυάζει έναν τετράλιτρο biturbo V8 με ισχύ 571 PS και μαζί με το ηλεκτρικό μοτέρ των 136 PS η συνολική απόδοση φτάνει τους 700 PS και η ροπή τα 870 Nm.
Παράλληλα με την προσθήκη μιας νέας μπαταρίας 17,9 kWh (από 14,1) η ηλεκτρική αυτονομία έχει αυξηθεί κατά 30% και πλέον φτάνει τα 59 km. Όσο για τις επιδόσεις η επιτάχυνση για το 0-100 km/h δεν ξεπερνά τα 3,2 sec, για το 0-200 τα 10,9 sec, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 315 km/h. To απόβαρο είναι στα 2.350 kg, η μέση εκπομπή στα 62 g CO2/km και η μέση κατανάλωση στα 2,7 lt/100 km.
Πέρα από την κορυφαία έκδοση των 700 PS υπάρχουν ακόμη δύο. Η επίσης plug-in υβριδική Panamera 4 E-Hybrid έχει έναν V6 των 2,9 lt που σε συνεργασία με έναν ηλεκτροκινητήρα προσφέρει συνολικά 462 PS και 700 Nm με 0-100 σε 4,4 sec και τελική στα 280 km/h. Η μπαταρία είναι ίδιας χωρητικότητας για ηλεκτροκίνηση τουλάχιστον 60 km.
Την γκάμα συμπληρώνει και συμβατική μη υβριδική έκδοση, η Panamera 4S με τον μη εξηλεκτρισμένο V6 2.9 να αποδίδει 440 PS και να προσφέρει ένα 0-100 σε 4,1 sec με τελική στα 295 km/h χάρη στο ελαφρύτερο σασί της. Εξωτερικά οι ανανεωμένες Panamera έχουν δεχθεί ένα facelift, ενώ στάνταρ είναι το Sport Design με βελτιωμένη αερανάρτηση.




ΔΗΜΟΦΙΛΗ

_77761_475679_type13129.jpg)



