H απόλυτη χλιδή έχει όνομα: Maybach S-Class!


Όπως και οι προηγούμενες Maybach, έτσι και αυτή απευθύνεται σε άλλους θνητούς που κοιτούν μια εναλλακτική αντί μίας Rolls-Royce ή μιας Bentley.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: MERCEDES-MAYBACH
  • 19/11/2020

Με την γνωστή εμφατική επανασχεδίαση στα σημεία η Maybach εκδοχή της S-Class αποκαλύφτηκε από τη γερμανική φίρμα έχοντας όλα όσα θα αναζητούσε κανείς στην επιτομή της χλιδής πάνω σε τέσσερις τροχούς. Έτσι, η νέα Maybach S-Class έρχεται να πλασαριστεί δίπλα στην Maybach GLS που είχε παρουσιαστεί πέρυσι.

Το μήκος του αμαξώματος ( η διχρωμία είναι προαιρετική, όσο για τα λοιπά λούσα όλα είναι θέμα γούστου) φτάνει τα 5.469 mm και σε σχέση με την στάνταρ S-Class είναι κατά 18 cm μακρύτερη με ίδια αύξηση και για το μεταξόνιο για ακόμη περισσότερη άνεση για τους πίσω επιβάτες.

Όπως τονίζει η εταιρία όλη η αύξηση ωφελεί τους πίσω χώρους, όπου τα δύο ανεξάρτητα πίσω καθίσματα έχουν σχεδόν τα πάντα παραπέμποντας σε εκείνα αεροπορικού τύπου. Φυσικά για first-class εισιτήριο, με πάμπολλες ρυθμίσεις πλάτης, ανακλινόμενα και πτυσσόμενα υποβραχιόνια και υποπόδια, μαξιλαράκια για τη μέση ή για έναν υπνάκο αν τα τσούξουν οι επιβαίνοντας με κάποιο ποτάκι από το μίνι μπαρ.

Και για χαλαρώσουν υπάρχουν δύο OLED οθόνες 11,6’’ για πρόσβαση στο διαδίκτυο ή για την παρακολούθηση κάποιας αγαπημένης σειράς μέσω streaming ή αποθηκευμένης ταινίας. Εννοείται πως η παλέτα της εξατομίκευσης λειτουργεί στη λογική του «ότι θέλει ο πελάτης, αρκεί να πληρώνει» και για αυτό υπάρχει τεράστια ελευθερία σε επιλογή υλικών και συνδυασμούς χρωμάτων.  

Ανάμεσα στις άπειρες ανέσεις υπάρχουν πτυσσόμενες ζώνες ασφαλείας ώστε οι επιβάτες να μην… κουράζονται για να γυρίσουν προς τα πίσω, υποβοηθούμενες πόρτες για να κλείνουν πιο εύκολα, προηγμένος φωνητικός και ανέπαφος έλεγχος για τους πίσω με έλεγχο από λέιζερ 3D κάμερες, έξυπνο σύστημα φωτισμού καμπίνας με 253 LED και με προσωποποιημένα περιβάλλοντα σε μια καμπίνα με 18 αερόσακους.

Στο θέμα του μηχανολογικού εξοπλισμού υπάρχουν όλες οι τεχνολογίες της νέας S-Class, όπως και το σύστημα ενεργητικής ηχοακύρωσης για απόλυτη ησυχία υπό την υψηλή πιστότητα ήχου του 4D surround ήχου της Burmester. O οδηγός έχει μπροστά το ταμπλό που αποτελεί την κορύφωση του MBUX (με κεντρική οθόνη 12,8’’ και 12,3’’ ως πίνακας οργάνων), ενώ μπορεί να στρίβει πιο εύκολα χάρη στο σύστημα που στρίβει περισσότερο τους πίσω τροχούς ή να ταξιδεύει πιο εύκολα χάρη στο σύστημα περιορισμού κλίσεων E-Active Body Control με αερανάρτηση και σκανάρισμα οδοστρώματος.

Σχετικά με τους κινητήρες θα υπάρχουν δύο επιλογές. Η μικρότερη με τον γνωστό twin-turbo V8 των 4,0 lt από την S580 με 496 άλογα ( 12 δίνει το 48βολτο mild hybrid) και η ισχυρότερη twin-turbo V12 των 6,0 lt από την S650 με 621 άλογα. Επίσης, υπάρχει η plug-in υβριδική τρίλιτρη με 503 ίππους. Στην περίπτωση που σας ενδιαφέρει οι πρώτες παραδόσεις ξεκινούν από την ερχόμενη άνοιξη με τιμή εκκίνησης στη Κεντρική Ευρώπη λίγο κάτω από τις 200.000 ευρώ.