H Audi ετοιμάζει και πιο σπορ έκδοση του e-tron


ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕΙ ΑΝ ΘΑ ΛΕΓΕΤΑΙ S Η RS, ΕΝΩ ΤΟ ΒΕΒΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΠΙΟ ΙΣΧΥΡΟ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 11/6/2019

Η Audi δοκιμάζει αυτήν την περίοδο στο Nürburgring ένα e-tron με ελαφρύ καμουφλάζ στο εμπρός του μέρος. Από το τελευταίο μπορεί να συμπεράνει κανείς πως θα πρόκειται για τη φημολογούμενη πιο σπορ εκδοχή του πολυτελούς ηλεκτρικού SUV. Η οποία ως είθισται σε αυτές τις περιπτώσεις και τα ηλεκτρικά δεν έχουν κανένα μα κανένα λόγο να αποτελούν την εξαίρεση, διαφοροποιούνται και αισθητικά.

Με πιο επιθετικούς προφυλακτήρες, πιο τονισμένα αεροδυναμικά βοηθήματα καθώς και με κάποιες λεπτομέρειες, ενώ ακόμα δεν υπάρχει κάποια πληροφορία αν θα χρησιμοποιηθούν οι κωδικοί S και RS, όπως στις πιο σπορ εκδόσεις των μοντέλων με συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Πληροφορίες δεν υπάρχουν ούτε για το σύστημα πρόωσης, αν και υπάρχουν πολύ μεγάλες πιθανότητες να είναι αυτό που παρουσιάστηκε με το πρωτότυπο e-tron Sportback το 2017 και για το οποίοι εκπρόσωποι της μάρκας είχαν πει πως θα χρησιμοποιηθεί σίγουρα σε μελλοντικά μοντέλα.

Η μεγάλη του διαφορά σε σχέση με αυτό του στάνταρ e-tron είναι ότι αποτελείται από τρεις ηλεκτροκινητήρες, έναν στο εμπρός και δύο στον πίσω άξονα. Η συνδυαστική ισχύς του αναμένεται να φτάνει τους 435 ίππους στην κανονική του λειτουργία και τους 503 στη Boost.  Αύξηση αν με τι άλλο σημαντική συγκριτικά με τους 360 και 408 ίππους του e-tron.