H Audi θα προσπαθήσει να διασώσει τα TT & R8


TO ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΣΠΟΡ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΑΠΕΙΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΣΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 15/3/2019

Τα σπορ αυτοκίνητα έχουν το μειονέκτημα πως για την εξέλιξη και την κατασκευή τους απαιτούν συγκεκριμένους αποδοτικούς κινητήρες και ενισχυμένα μηχανικά μέρη. Από την άλλη τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν απειλούν άμεσα τα συμβατικά σπορ μιας και έχουν το μεγάλο μειονέκτημα των μπαταριών των οποίων τα αποθέματα εξαντλούνται τάχιστα στην γρήγορη οδήγηση. Ουσιαστικά η ηλεκτροκίνηση απειλεί έμμεσα τα σπορ αυτοκίνητα αφού τίθεται το θέμα κόστους και εξέλιξης που περικόπτεται από τα τελευταία για χάρη των EV.

Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση των TT και R8 που μπαίνουν στο δεύτερο μισό του εμπορικού τους κύκλου. «Εμείς οι μηχανικοί θέλουμε να κρατήσουμε τα μοντέλα με τα συμβατικά τους χαρακτηριστικά, αλλά το ερώτημα είναι αν μπορούμε», ανέφερε ο επικεφαλής ανάπτυξης Hans-Joachim Rothenpieler στην Automotive News Europe στο περιθώριο της πρόσφατης ετήσιας συνέντευξης Τύπου της Audi.

Πέρυσι οι παγκόσμιες πωλήσεις του TT έπεσαν κατά 38% στις 14.641 μονάδες, ενώ του R8 κατά 10% στις 2.760 μονάδες.Οι αποφάσεις θα πρέπει να παρθούν άμεσα αφού τα TT & R8 ολοκληρώνουν την πορεία τους το 2022. Κάπου του χρόνου θα μάθουμε αν τελικά τα TT & R8 θα παραμείνουν φασαριόζικα και με συμβατικούς κινητήρες (κάτι το οποίο συγκεντρώνει τις μικρότερες πιθανότητες), αν θα τερματισθούν ως μοντέλα ή  αν θα συνεχίσουν αθόρυβα και ηλεκτρικά.

Δείτε επίσης