Η είσοδος των Audi και Porsche στη Formula 1 ενόψει της νέας γενιάς των υβριδικών κινητήρων το 2026 άνοιξε μία μεγάλη συζήτηση για το αν θα μπορούσαν κι άλλες εταιρείες, όπως η Toyota και η BMW, να επιστρέψουν στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Για τους Βαυαρούς, όμως, αυτό το σενάριο δεν υφίσταται.
Ο επικεφαλής της BMW M, Fran Van Meel, εξήγησε το σκεπτικό πίσω από την επιλογή της εταιρείας να μην εμπλακεί με το σπορ:
«Δεν έχουμε φιλοδοξία να μπούμε στη Formula 1. Για εμάς, είναι σημαντικό να ενστερνιστούμε τον ηλεκτρισμό όσο πιο γρήγορα γίνεται. Η Formula 1 ακόμα συζητά για τους κανονισμούς γύρω από τον εξηλεκτρισμό. Οπότε για εμάς ήταν ξεκάθαρο. Πρέπει να κινηθούμε ταχύτερα στον ηλεκτρικό τομέα.»
Η BMW θα επιστρέψει στους αγώνες αντοχής με πρωτότυπο, με τους κανονισμούς των Le Mans Dayton hypercars (LMDh) να αποτελεί το δέλεαρ για την εταιρεία, αρχής γενομένης από το 2023.