Η BMW δεν έχει προγραμματίσει αντικαταστάτη για το i3


Η γερμανική εταιρία δεν έχει εξελίξει κάποιο νέο ηλεκτρικό μοντέλο που θα αποτελέσει τον διάδοχο για το i3.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 18/9/2019

Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο ευρείας παραγωγής της BMW είχε προκαλέσει ιδιαίτερη αίσθηση όταν είχε παρουσιαστεί πριν από περίπου έξι χρόνια. Ήταν μια τολμηρή κίνηση της γερμανικής εταιρίας που είχε αιφνιδιάσει τον κύκλο των premium κατασκευαστών αφού λίγο αργότερα είχε παρουσιαστεί και το ρηξικέλευθο i8.

Κοινός παρονομαστής και για τα δύο ηλεκτρικά BMW ήταν τόσο το προχωρημένο τεχνολογικό τους DNA όσο και η μεταμοντέρνα σχεδίασή τους. Ωστόσο, υπήρξαν και κάποιοι που θεώρησαν πολύ πρώιμη την παραγωγή των δύο αυτών μοντέλων.

«Δεν υπάρχει συγκεκριμένο πλάνο για ένα διάδοχο i3. Στόχος μας για την ηλεκτροκίνηση είναι μια πιο mainstream κατεύθυνση», δήλωσε ο διευθυντής μάρκετινγκ της αυτοκινητοβιομηχανίας Pieter Nota στους Financial Times.

Όπως γίνεται αντιληπτό η BMW θέλει να λανσάρει στην αγορά κυρίως plug-in υβριδικά μοντέλα που θα μπορούν να λειτουργούν με ηλεκτρική ενέργεια χωρίς εκπομπές στην πόλη και με μεγάλη «συμβατική» αυτονομία μακριά από αυτή. Πάντως, η BMW έχει προγραμματίσει να λανσάρει 13 ηλεκτροκίνητα έως το 2023.

To ΒMW i3 κυκλοφόρησε το 2013 με 157.129 πωλήσεις στο πρώτο οκτάμηνο. Αργότερα απέκτησε και plug-in έκδοση (REX) που καταργήθηκε όταν μπήκαν σε ισχύ οι νέες προδιαγραφές ρύπων.