H Daimler θα διαθέσει 20 δισεκατομμύρια δολάρια για αγορά κυψελών μπαταριών


Ο ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΖΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 12/12/2018

Με την μέγγενη γύρω από τις εκπομπές ρύπων να σφίγγει συνεχώς η Mercedes είναι μια από τις εταιρίες που επεκτείνονται μαζικά σε ηλεκτροκίνητα οχήματα. Ο όμιλος Daimler ήδη προμηθεύεται στοιχεία μπαταριών από την κορεατική SK Innovation, την LG Chem και την κινεζική Contemporary Amperex (CATL). Και οφείλει να προετοιμαστεί από τώρα μιας και το 2022 σκοπεύει να λανσάρει 130 μοντέλα συμπεριλαμβανομένων πλήρως ηλεκτρικών, plug-in υβριδικών, mild-hybrid 48βολτων, ηλεκτρικών φορτηγών, λεωφορείων και βαν.

Η Daimler χρειάζεται τα βασικά στοιχεία δόμησης μπαταριών αφού θέλει να στήσει ένα παγκόσμιο δίκτυο μονάδων συναρμολόγησης μπαταριών στις περιοχές Kamenz, Untertuerkheim και Sindelfingen στη Γερμανία, καθώς και στο Πεκίνο, την Μπανγκόκ και την Tuscaloosa των Η.Π.Α. Η Daimler δήλωσε πως προχωρά στις νέας γενιάς μπαταρίες που θα είναι απαλλαγμένες από ακριβά ορυκτά όπως είναι το κοβάλτιο που προέρχεται κυρίως από το Κονγκό.

Το Mercedes EQC που θα κυκλοφορήσει το 2019 θα χρησιμοποιεί κυψέλες μπαταρίας που περιέχουν 60% νικέλιο, 20% μαγγάνιο και 20% κοβάλτιο, ανέφερε η Daimler. Τα μελλοντικά ηλεκτρικά Mercedes θα εφοδιάζονται με μπαταρίες που θα έχουν 80% νικέλιο και μόνο 10% μαγγάνιο και 10% κοβάλτιο.

«Οι μηχανικοί μας εργάζονται επίσης σε αναλογία με 90 τοις εκατό νικελίου, 5 τοις εκατό μαγγάνιο 5 τοις εκατό κοβαλτίου προκειμένου να μειωθεί η ποσότητα των μετάλλων σπανίων γαιών ακόμη περισσότερο», δήλωσε εκπρόσωπος της Daimler στο Automotive News επισημαίνοντας σε βάθος χρόνου τις στερεού τύπου (solid state) μπαταρίες.