H επόμενη Ford Mustang θα είναι τετρακίνητη και υβριδική


ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ΚΛΑΣΙΚΟΥ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΥ ΣΠΟΡ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ 2022

  • 20/4/2020

Έχοντας σημειώσει τεράστια εμπορική επιτυχία τα τελευταία χρόνια (ήταν το best seller σπορ μοντέλο παγκοσμίως για το 2019), φαίνεται ότι έρχεται ο καιρός για την Mustang να προχωρήσει στην επόμενη γενιά της. Και όπως όλα δείχνουν, εκτός από την ηλεκτρική Mustang Mach-E (που όμως είναι μία διαφορετική υπόθεση), η κλασική Mustang θα αποκτήσει κάποια στοιχεία που θα την διαφοροποιήσουν αρκετά από την μέχρι τώρα πορεία σχεδόν 6 δεκαετιών

Η επόμενη Mustang με την κωδική ονομασία S650 θα είναι ένα από τα πολλά μοντέλα που έχει ανακοινώσει η Ford ότι θα διαθέτουν υβριδικό σύστημα κίνησης, το οποίο θα ενσωματώνεται πάνω στον κλασικό V8 της εταιρίας. Το σχέδιο αυτό υπάρχει από το 2017 όμως προέκυψε η Mach-E οπότε πήρε μία μικρή αναβολή στην εκτέλεσή του. 

Το σχέδιο προβλέπει την εγκατάσταση του ηλεκτροκινητήρα στο αντίθετο μέρος από όπου μεταδίδεται η κίνηση, δηλαδή εμπρός, κάτι που θα καθιστά την νέα Mustang και τετρακίνητη, με τον ηλεκτροκινητήρα να μεταφέρει την ισχύ και εμπρός όταν χαθεί η πρόσφυση στο πίσω μέρος. Το σύστημα θα μπορούσε να διαθέτει και χαρακτηριστικά torque vectoring  για ακόμα πιο σπορ συμπεριφορά.

Προφανώς ένα τέτοιο σύστημα θα προσφέρει και οικονομία σε καύσιμο με τον κινητήρα να "σβήνει" όταν δεν υπάρχει πίεση στο πεντάλ του γκαζιού, όπως συμβαίνει ήδη με το Ford Exlporer Hybrid. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι η νέα Mustang θα μοιράζεται το πλαίσιο με αυτό το αυτοκίνητο αλλά και άλλα μοντέλα της εταιρίας, καθώς στόχος της Ford είναι να μειώσει τα μηχανικά μέρη που χρησιμοποιεί, κρατώντας μία μόνο πλατφόρμα για πισωκίνητα/τετρακίνητα μοντέλα.

Μένει να δούμε αν θα υπάρξει και φθηνότερη τετρακύλινδρη έκδοση χωρίς υβριδικό σύστημα ενώ υπό εξέταση παραμένει και το μηχανικό κιβώτιο, ιδίως για την μεγάλη έκδοση. Σε ότι αφορά την σχεδίαση δεν αναμένονται δραματικές αλλαγές στο σχήμα το οποίο έχει εξελιχθεί σιγά-σιγά μέσα στις δεκαετίες. Απλά θα υπάρξουν κάποια δάνεια από την Mach-E διατηρώντας παράλληλα το στοιχείο του muscle car.

Οι δύο εκδόσεις, κουπέ και κάμπριο θα παραμείνουν ενώ το σαλόνι θα είναι αισθητά αναβαθμισμένο σε ποιότητα και ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας θα έχει ότι πιο σύγχρονο διαθέτει η Ford στα τελευταία μοντέλα της.