Η επόμενη Mercedes C-Class θα έχει τεχνολογίες από την S-Class


Η νέα Σειρά 3 έχει ανεβάσει τεχνολογικά τον πήχη σε τέτοιο επίπεδο ώστε η νέα C-Class να έχει πολύ πιο εξελιγμένη tech χαρακτήρα.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 30/9/2019

Αλλά δεν είναι μόνο η νέα BMW 3. Η νέα C-Class που θα παρουσιαστεί σε περίπου δύο χρόνια από σήμερα θα έχει να αντιμετωπίσει και το Audi A4, το οποίο ανανεώθηκε πρόσφατα. Μάλιστα, στην γκάμα της νέας C-Class θα προστεθεί και μία νέα All Terrain έκδοση που θα τοποθετείται απέναντι στο Audi A4 Allroad.

Σχεδιαστικά η νέα C-Class θα αποτελέσει μια εξέλιξη του τωρινού σχήματος αλλά με μία νέα δυναμική και μία νέα μάσκα σε συνδυασμό με πιο λεπτά και επιθετικά φωτιστικά σώματα. Οι διαστάσεις και οι αναλογίες του αμαξώματος θα παραμείνουν στα επίπεδα του τωρινού μοντέλου ώστε να μην τηρηθούν τα όρια από την μεγαλύτερη E-Class και τις μικρότερες A-Class και CLA.

Την βάση για τη νέα C-Class θα αποτελέσει μία εξελιγμένη εκδοχή της πλατφόρμας MRA (Modular Rear Architecture) που θα προσφέρει πολύ μεγάλη ευελιξία τόσο για τις mild hybrid εκδόσεις στα 48 V όσο και για τις plug-in. Η μπροστινή ανάρτηση θα είναι με διπλά ψαλίδια και πίσω με πολλαπλούς συνδέσμους.

Στους κινητήρες της 5ης γενιάς C-Class θα υπάρχουν κυρίως τετρακύλινδροι βενζίνης και πετρελαίου με ήπια υβριδική τεχνολογία EQ Boost ή PHEV εκδόσεις της σειράς EQ Power. Στις τελευταίες η ηλεκτρική αυτονομία θα φτάνει τα περίπου 50 km. Επίσης θα υπάρχει ο τρίλιτρος εξακύλινδρος σε σειρά ως εξηλεκτρισμένος και ο V8 4.0 αναβαθμισμένος για τις top AMG εκδόσεις.

Πέρα από την πιο εξελιγμένη εκδοχή του MBUX και την τεχνητή νοημοσύνη της ψηφιακής βοηθού, η νέα C-Class θα εφοδιάζεται με το πιο εξελιγμένο σύστημα αυτόνομης οδήγησης. Το νέο σύστημα Drive Pilot θα υποστηρίζει αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3 που δεν θα καθιστά αναγκαία τα χέρια πάνω στο τιμόνι σε ταχύτητες έως 130 km/h στις μακρινές αποστάσεις.