Η ευρωπαϊκή βιομηχανία ζητά την βοήθεια των κυβερνήσεων για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα


Οι κατασκευαστές είναι υποχρεωμένοι κατά μια έννοια να προχωρήσουν βαθύτερα στην ηλεκτροκίνηση, αλλά χρειάζονται τις σωστές επιδοτήσεις και πριμοδοτήσεις.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 13/9/2019

Στην έκθεση της Φρανκφούρτης παρουσιάστηκαν αρκετά ηλεκτρικά αυτοκίνητα και στους επόμενους μήνες πολλά περισσότερα. Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν επενδύσει δισεκατομμύρια ευρώ στην εξέλιξη και στην παραγωγή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και το επόμενο βήμα είναι να ανέβουν οι πωλήσεις.

Ωστόσο, για να γίνει αυτό θα πρέπει και οι κυβερνήσεις σε κάθε χώρα της Ευρώπης να βοηθήσουν στην διεύρυνση των σημείων φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων και να παράσχουν επιδοτήσεις για φτηνότερα EV. Αντ 'αυτού, οι καταναλωτές επιλέγουν μεγαλύτερα SUV.

Οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες επιταχύνουν τα λανσαρίσματα ηλεκτρικών οχημάτων ώστε να επιτύχουν μείωση κατά 37,5% των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα μεταξύ 2021 και 2030 (πέραν της μείωσης των εκπομπών κατά 40% μεταξύ 2007 και 2021).

"Η αυτοκινητοβιομηχανία μας είναι πρόθυμη να κινηθεί όσο το δυνατόν γρηγορότερα προς την κατεύθυνση της ηλεκτροκίνησης, αλλά αυτή η μετάβαση αποτελεί κοινή ευθύνη. Απαιτείται προσέγγιση 360 μοιρών. Οι κυβερνήσεις σε ολόκληρη την ΕΕ πρέπει να συμβαδίζουν με τον αυξανόμενο ρυθμό με τον οποίο θα λανσάρονται τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και παράλληλα να αυξηθούν οι επενδύσεις σε υποδομές" δήλωσε ο CEO του Ομίλου PSA Carlos Tavares, ο οποίος είναι επίσης πρόεδρος της ευρωπαϊκής ένωσης αυτοκινητοβιομηχανίας ACEA.