Στην ετήσια αναφορά της η Brand Finance ανακοίνωσε πως η ιταλική φίρμα έχει για δεύτερη συνεχόμενη φορά την υψηλότερη βαθμολογία από κάθε άλλη. Η αξιολόγηση βασίζεται σε ένα σύστημα μέτρησης BSI (Brand Strength Index) στο οποίο λαμβάνονται υπόψη διάφορες παράμετροι.
Η Ferrari συγκέντρωσε 94,1 βαθμούς και ανήκει στο κλαμπ των 12 brands που αξιολογήθηκαν με AAA . Δεν είναι και λίγο αφού το ιταλικό σήμα άφησε πίσω του πασίγνωστες εταιρίες όπως είναι η Coca-Cola, η Disney, η Lego, τα McDonald κ.α. Η Amazon παραμένει η εταιρία με την μεγαλύτερη αξία.
Πέρυσι ήταν μια απόλυτα πετυχημένη χρονιά για τους Ιταλούς που αύξησαν την κερδοφορία τους κατά 9%. Η Ferrari παρουσίασε τις SF90 Stradale και Roma ενώ έπονται ακόμη τρία μοντέλα στα επόμενα χρόνια με αποκορύφωμα την Purosangue, το πρώτο SUV της μάρκας.
Επίσης η Ferrari έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα ξεκινήσει συνεργασία με τον Giorgio Armani με σκοπό να αυξήσει στο έπακρο τη φήμη και την πολυτέλεια των αξεσουάρ που φέρουν το έμβλημά της.