H Ferrari ετοιμάζει όχι ένα αλλά... τρία SUV!


Με την Purosangue να αναμένεται μέσα στο 2021, φήμες θέλουν την ιταλική μάρκα να ετοιμάζει και άλλα δύο SUV και μάλιστα ηλεκτρικά.

  • 29/12/2020

Από την στιγμή που η Ferrari αποφάσισε να μπει και αυτή στον χορό των SUV πολλά πράγματα φαίνεται ότι θα αλλάξουν στην ιστορική ιταλική μάρκα. Η Purosangue, το πρώτο SUV της εταιρίας είναι πλέον επιβεβαιωμένο ότι θα βγει στις αρχές του 2022, ενώ πληθαίνουν οι φήμες ότι δεν θα είναι το μοναδικό SUV στην γκάμα της Ferrari για τα επόμενα χρόνια. 

ΟΙ φήμες αυτές θέλουν την εταιρία να έχει στα σκαριά δύο ακόμα τέτοιου τύπου οχήματα, με τις κωδικοποιημένες ονομασίες F244 και F245, οι οποίες θα χρησιμοποιούν το ίδιο δάπεδο με την Purosangue. Η τελευταία θα είναι υβριδική, όμως τα άλλα δύο φαίνεται να είναι αμιγώς ηλεκτρικά. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα, μπορεί να φιλοξενήσει έως και τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ με την ιπποδύναμη να ξεπερνά τους 610 ίππους.

Προς το παρόν δεν υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες για αυτά τα δύο αυτοκίνητα, για τα οποία προβλέπεται άφιξη στην αγορά μέσα στο 2024 για το πρώτο και στο 2026 για το δεύτερο.

Αν όντως βγουν στην παραγωγή θα εκτοξεύσουν στα ύψη τις πωλήσεις και τα κέρδη της Ferrari, με την Purosangue να έχει ανοίξει τον δρόμο αλλά και την όρεξη.

Σε ότι αφορά την Purosangue οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν την έκδοση λανσαρίσματος να είναι στους 700 ίππους συνδυασμένη ισχύ από τον 4λιτρο V8 και ένα υβριδικό σύστημα, ενώ αργότερα θα ακολουθήσει μία πιο εξελιγμένη και γρήγορη έκδοση με τον V12 να αποδίδει γύρω στους 800 ίππους.

Θα έχει σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις θέσεις και επαρκείς χώρους για τέσσερις επιβάτες και υπάρχει το ενδεχόμενο, παρά τα πρώτα σκίτσα που κυκλοφορούν, οι πίσω πόρτες να ανοίγουν αντικρυστά για καλύτερη πρόσβαση στα πίσω καθίσματα. 

Με την Ferrari να παραδίδεται και αυτή στην γοητεία και τα κέρδη των SUV μένουν πλέον ελάχιστες εταιρίες που δεν υποκύπτουν στις σειρήνες τους.

Η McLaren είναι η πιο χαρακτηριστική από αυτές, με πρόσφατες δηλώσεις ότι δύσκολα θα ακολουθήσει αυτόν τον δρόμο, και κάποιες άλλες πολύ πιο ειδικές μάρκες, όπως η Bugatti και η Koenisgsegg.

Όσο για την Pagani, φαίνεται ότι ίσως αποπειραθεί να μπει σ' αυτή την αγορά (αλλά και στα σεντάν) αλλά μετά τα μέσα της δεκαετίας και βλέπουμε.