Η General Motors γυρνά την πλάτη της στα Social Media


Μετά την Ford και την Honda είναι η σειρά της General Motors να αποχωρήσει από τον θαυμαστό κόσμο των κοινωνικών δικτύων παίρνοντας μαζί της και το παχυλό διαφημιστικό budget.

  • 2/8/2020

H εποχή που τα social media αποτέλεσαν το αγαπημένο «παιδί» των μαθητευόμενων μάγων της διαφήμισης και εκείνων των εταιρειών που θέλησαν να αξιοποιήσουν τη απήχηση των κοινωνικών δικτύων στο νεανικό κοινό ανήκει οριστικά στο παρελθόν.

Η μία αυτοκινητοβιομηχανία μετά την άλλη αποχωρούν από το «γαϊτανάκι» των κοινωνικών δικτύων και όλων εκείνων των αρπακτικών –influencers στη γλώσσα των νεόκοπων marketers- που έσπευσαν να στήσουν τον δικό τους πάγκο και να απολαύσουν τα πέντε λεπτά δημοσιότητας που όλοι τους δικαιούνται.

Μετά την Honda και την Ford, σειρά έχει η General Motors να αποσύρει τη διαφημιστική προβολή της από τα κοινωνικά δίκτυα και ειδικότερα από την πλατφόρμα του Facebook δηλώνοντας ενοχλημένη από τον τρόπο με τον οποίο το δημιούργημα του Μαρκ Ζάκενμπεργκ διαχειρίζεται τις κακόβουλες ενέργειες και τα σχόλια που σχετίζονται με τον αμερικανικό όμιλο αυτοκινητοβιομηχανιών.

Η GM, λοιπόν, πρόκειται να αποσύρει τις διαφημιστικές της καμπάνιες όχι μόνον από το facebook αλλά και από τα Instagram και WhatsApp.  

Honda και Ford έχουν ακολουθήσει τον ίδιο δρόμο, με την μπλε οβάλ φίρμα να εστιάζει πλέον τις προσπάθειές της στο YouTube και στο Pinterest. To φαινόμενο, πάντως, της σταδιακής απόσυρσης του ενδιαφέροντος από τα κοινωνικά δίκτυα δεν παρατηρείται μόνον στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας καθώς την ίδια τακτική ακολουθούν και άλλη κολοσσοί, όπως η Ben & Jerry’s.