Η λειτουργία του εργοστασίου θα τερματιστεί το 2021 όταν και θα έχουν κάνει τον κύκλο τους τα τωρινά μοντέλα. Η ετήσια παραγωγή κυμαίνεται στις 150.000 αυτοκίνητα και εκεί απασχολούνται 3.500 άτομα. Η Honda έχει ήδη ξεκινήσει τις συνομιλίες μαζί τους.
Στην επίσημη ανακοίνωσή της η Honda αναφέρει πως αυτή η αναδιάρθρωση οφείλεται στην νέα τάξη πραγμάτων που θα φέρει η ηλεκτροκίνηση και στα υβριδικά. Ωστόσο, είναι κοινό μυστικό πως το Brexit έχει καταστήσει ασύμφορη την παραγωγή αυτοκινήτων στην Βρετανία και το παράδειγμα της Honda πιθανότατα να ακολουθήσουν και άλλοι κατασκευαστές.
Μεγάλη ωφελημένη από αυτή την κατάσταση θα βγει η Τουρκία και συγκεκριμένα το εργοστάσιο της που βρίσκεται εκεί. Αυτή την στιγμή παράγει το Civic Sedan εκεί μέχρι το 2021, αλλά μετέπειτα θα διευρυνθούν οι επιχειρηματικές δραστηριότητες.
Ο Katsushi Inoue, Γενικός Διευθυντής Ευρωπαϊκών Περιφερειακών Επιχειρήσεων στην Honda Motor Co και Πρόεδρος της Honda Motor Europe, δήλωσε: "Υπό το πρίσμα των πρωτοφανών αλλαγών που επηρεάζουν τη βιομηχανία μας, είναι ζωτικής σημασίας να επιταχύνουμε τη στρατηγική μας στον τομέα της ηλεκτροκίνησης και να αναδιαρθρώσουμε ανάλογα τις παγκόσμιες λειτουργίες μας. Ως αποτέλεσμα, έπρεπε να λάβουμε αυτή τη δύσκολη απόφαση και να προετοιμάσουμε το εργοστάσιο παραγωγής μας για το μέλλον. Η απόφαση ήταν πραγματικά δύσκολη και λυπούμαστε βαθιά".