H κινέζικη Nio θα ξεκινήσει στην Ευρώπη από τη Νορβηγία


Τη Nio τη μάθαμε από το ρεκόρ του πιο γρήγορου ηλεκτρικού αυτοκινήτου στο Nürburgring που πέτυχε με το EP9 EV.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: NIO
  • 21/10/2020

Η Nio, η κινέζικη εταιρεία με έδρα της Σαγκάη, μπορεί να έφτασε μέσα στη χρονιά που διανύουμε ένα βήμα πριν από τη χρεοκοπία αλλά τώρα, μετά τη δανειοδότησή της ύψους 1,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων από κινέζικες τράπεζες δείχνει να έχει ανακάμψει. Και σε ότι αφορά τις πωλήσεις των τριών ηλεκτρικών της SUV, των EC6, ES6 και ES8, στην εγχώρια αφορά της, που μέσα στην τρέχουσα χρονιά έχουν ξεπεράσει τις 26.000 μονάδες. Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό τους είναι η δυνατότητα ταχύτητας αλλαγής των μπαταριών τους σε ειδικά σημεία εξυπηρέτησης.

Μετά τη σταθεροποίηση της οικονομικής της θέσης το επόμενο βήμα είναι η επέκτασή της και σε άλλες αγορές, με πρώτη και καλύτερη αυτήν της Ευρώπης. Αυτό σύμφωνα με τον επικεφαλής της Nio αναμένεται να γίνει σε μια χώρα «που στηρίζει πολύ την ηλεκτροκίνηση» και η οποία δεν είναι άλλη από τη Νορβηγία. Όσο για τα μοντέλα της που θα έρθουν στη Γηραιά Ήπειρο πιο κατάλληλα δείχνουν τα ES6 και EC6, με το δεύτερο να είναι SUV Coupe.

Τα Nio που θα πωλούνται στην Ευρώπη θα έχουν άλλη δομή για τα ηλεκτρονικά τους συστήματα, καθώς η τρέχουσα δεν μπορεί να τροποποιηθεί προκειμένου να υποστηρίζει και ευρωπαϊκές γλώσσες. Η αλλαγή αυτή πάντως μπορεί και να συνδυαστεί με την παρουσίαση ενός πιο μικρού μοντέλου με την ονομασία ES3.

Η είσοδος της Nio στην αγορά της Νορβηγίας μπορεί να γίνει και με ένα πρόγραμμα ενοικίασης της μπαταρίας των αυτοκινήτων, έναντι μηνιαίου μισθώματος -λογική που έχει ακολουθήσει και η Renault για το Zoe- προκειμένου να μειωθεί η τιμή αγοράς, ενώ δεν προβλέπονται σταθμοί αλλαγής μπαταριών όπως στην Κίνα.