H Land Rover ετοιμάζει νέο εξηλεκτρισμένο diesel V6 κινητήρα


Ο εξηλεκτρισμός είναι πια αναγκαιότητα και η Land Rover ακολουθεί την τάση που ουσιαστικά επιβάλλεται από τις νέες προδιαγραφές εκπομπής ρύπων.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 27/3/2020

Η Land Rover σκοπεύει να ανανεώσει πλήρως τη γκάμα των κινητήρων αντικαθιστώντας τα υπάρχοντα σύνολα της, που ειδικά τα πιο μεγάλα έχουν κάμποσα χρόνια στις πλάτες τους, με καινούργια εξηλεκτρισμένα. Η αρχή έγινε σε ότι αφορά τα σύνολα βενζίνης με το Evoque που διατίθεται με τετρακύλινδρα σύνολα με ήπια υβριδική υποβοήθηση (mild hybrid), ενώ τώρα θα ακολουθήσουν και αντίστοιχη εξακύλινδροι κινητήρες πετρελαίου.

Οι οποίοι με βάση τον προγραμματισμό των Βρετανών θα αντικαταστήσουν το μεγάλο diesel της μάρκας, τον V8 των 4.400 cc, ο οποίος προέρχεται από τη Ford και χρησιμοποιείται στο Range Rover Sport. Ο νέος εξακύλινδρος με τον εσωτερικό κωδικό D350 θα έχει όπως προαναφέραμε ήπια υβριδική υποβοήθηση με σύστημα μίζας γεννήτριας και πέρα από το ηλεκτρικό boost που θα παρέχει θα εξασφαλίζει και την πιο ομαλή λειτουργία του συστήματος start stop.

Η απόδοσή του θα φτάνει τα 355 PS και τα 700 Nm, ενώ οι πρώτες πληροφορίες λένε πως θα εξασφαλίζει στο μεγάλο, πολυτελές SUV ένα 0-100 km/h σε μόλις 6,5 sec. Παράλληλα θα υπάρχει και μια λιγότερη ισχυρή έκδοσή του, η D300, με 305 PS που θα κινεί εκδόσεις HSE, HSE Dynamic και Autobiography Dynamic του Range Rover Sport καθώς και τις εισαγωγικές του ακόμα πιο μεγάλου Range Rover.