Όταν το 1974 παρουσιάστηκε η αρχέτυπη Countach αντικατόπτριζε όλα όσα είχε κατά νου για την εμφάνισή της ο Marcelo Gandini, ο οποίος είχε στο ενεργητικό ένα άλλο υπεραυτοκίνητο που έχει μείνει στην ιστορία, τη Miura. O Gandini λοιπόν εξασφάλισε στην πρώτη των Countach εντυπωσιακές μεν αλλά σχετικά απλές και καθαρές γραμμές.
Η εντυπωσιακή Lamborghini έμεινε στην παραγωγή για 16 ολόκληρα χρόνια, καθώς η διάδοχός της Diablo, λόγω και των συνεχών αλλαγών στην ιδιοκτησία της μάρκας παρουσιάστηκε το 1990.
Στην πορεία και με την πάροδο των χρόνων και προκειμένου να φρεσκάρεται η εικόνα της οι απλές γραμμές αλλοιώθηκαν, καθώς στο αμάξωμα προστέθηκαν προεκτάσεις στα φτερά, αεροτομές μπροστά και πίσω, καθώς και επιτηδευμένα καλύμματα για τον V12. Ο οποίος γινόταν ολοένα πιο μεγάλος σε cc και πιο ισχυρός.
Με αυτήν την εξέλιξη λοιπόν λογικό είναι η LP400 -η άμεση διάδοχό της LP400S παρουσιάστηκε το 1978 είχε ήδη πιο φουσκωμένα φτερά- που κατασκευάστηκε μόλις 157 να είναι περιζήτητη στην αγορά των κλασικών μοντέλων. Και πανάκριβη, καθώς μια από τις τελευταίες που πουλήθηκαν βρήκε το 2915 ένα νέο ιδιοκτήτη έναντι 1,3 εκατομμυρίων δολαρίων.
Τώρα μια εξειδικευμένη ελβετική εταιρεία η Kidston Motor Cars με ένα post της στο Instagram παρουσίασε μια άλλη Countach LP400, η οποία δείχνει αρκετά ταλαιπωρημένη. Οι Ελβετοί προτείνουν φυσικά και την πλήρη αναπαλαίωσή της, οπότε έχει ενδιαφέρον σε τι ύψος θα φτάσει ο τελικός λογαριασμός.