H Mazda στην πρώτη θέση έρευνας αξιοπιστίας


Η λογική της Mazda σε ότι έχει σχέση με την παρουσίαση καινούργιων ή ανανεωμένων μοντέλων της εξασφαλίζει μεγάλη αξιοπιστία.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: MAZDA
  • 20/11/2020

Οι έρευνες αξιοπιστίας έχουν πάντοτε ένα ιδιαίτερο ειδικό βάρος, ειδικά στις ΗΠΑ, μιας και εκεί η αγορά αυτοκινήτου με μακροχρόνιο δανεισμό είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη. Και αυτό γιατί οι καταναλωτές αυτού του τύπου φυσικά και δεν θέλουν να επιβαρύνονται και με έξοδα που προκύπτουν από βλάβες των αυτοκινήτων που ξεπληρώνουν.

Η καθιερωμένη έρευνα του Consumer Reports φέτος είχε μια έκπληξη, καθώς στην πρώτη θέση δεν φιγουράρουν οι συνήθεις ύποπτοι Toyota και Lexus αλλά μια άλλη ιαπωνική μάρκα, η Mazda.

Σύμφωνα με το Consumer Reports η αναρρίχηση της Mazda στην πρώτη θέση δεν οφείλεται σε κάποια μαγική συνταγή αλλά στη μάλλον συντηρητική πολιτική της εταιρείας στις αλλαγές και ανανεώσεις των μοντέλων της. Η Mazda αποφεύγει τόσο νέες τεχνολογίες κινητήρων που δεν έχουν αποδείξει την αξιοπιστία τους όσο και προχωρημένα συστήματα infotainment.

Ειδικά τα τελευταία χρησιμοποιούνται συχνά προκειμένου να εντυπωσιάσουν τους υποψήφιους αγοραστές, αλλά σε αρκετές περιπτώσεις το αποτέλεσμα είναι το αντίθετο. Σε μεγάλο βαθμό λόγω της πολυπλοκότητάς αλλά και των bugs στο λογισμικό τους.

Μια δεύτερη έκπληξη αυτής της έρευνας είναι η Buick, η οποία βρέθηκε στη 4η θέση πίσω από τις τρεις ιαπωνικές εταιρείες, σημειώνοντας άνοδο 14 θέσεων σε σχέση με πέρυσι. Και η Buick ακολουθεί τη λογική της Mazda και επιπλέον έχει στη γκάμα της μοντέλα με αρκετά χρόνια στην πλάτη τους που έχουν λύσει τα πιο πολλά από τα θέματά τους. Στην τελευταία θέση της σχετικής κατάταξης η Tesla.