Η Mercedes-AMG ασπάζεται το ηλεκτρικό turbo


Η ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΥΠΕΡΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟ ΡΟΛΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΔΟΥΜΕ ΣΕ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: MERCEDES-AMG
  • 17/6/2020

Το νέο σύστημα πιστώνεται στο τμήμα High Performance Powertrain της AMG και εμπεριέχει τεχνολογία από τον κινητήρα της Formula 1 της Mercedes. Έχει σχεδιαστεί ώστε να αντικαταστήσει τις turbo διατάξεις με το απλό σύστημα καυσαερίων που χρησιμοποιούνται σήμερα από την AMG στον δίλιτρο τετρακύλινδρο και τους τετράλιτρους V8.

Το νέο σύστημα turbo έχει σχεδιαστεί από την Garrett και ουσιαστικά ενσωματώνει ένα ηλεκτρικό μοτεράκι στον άξονα μεταξύ του στροβιλοσυμπιεστή και του αεριοστρόβιλου. Το σύστημα λειτουργεί στα 48V και στόχος του είναι να εξαλείψει την χρονική υστέρηση (lag) όταν υπάρχει χαμηλή κυκλοφορία καυσαερίων. Η Mercedes λέει πως το νέο turbo έχει όριο περιστροφής τις 170.000 rpm και πως προσφέρει υψηλότερη παροχή και βέλτιστη ροή αέρα. To όλο κιτ είναι συνδεδεμένο με το σύστημα ψύξης του κινητήρα.

«Έχουμε καθορίσει με σαφήνεια τους στόχους μας για ένα εξηλεκτρισμένο μέλλον», δήλωσε ο απερχόμενος πρόεδρος της AMG, Tobias Moers. «Με αυτήν την κίνηση συμπληρώνουμε στρατηγικά την τεχνολογία μας και την προσαρμόζουμε στις απαιτήσεις για μέγιστη απόδοση. Σε ένα πρώτο βήμα αυτό περιλαμβάνει τον ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή. Ένα παράδειγμα μεταφοράς της τεχνολογίας μας από τη Formula 1 στο δρόμο, κάτι που θα φέρει τους turbo κινητήρες σε ένα άλλο επίπεδο».