H Mercedes-AMG παρουσιάζει τον ισχυρότερο τετρακύλινδρο που υπάρχει


H ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΠΩΣ Ο ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΔΙΛΙΤΡΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΕΙ ΣΤΙΣ TOP Α-CLASS, CLA ΚΑΙ GLA ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΕΩΣ 421 ΑΛΟΓΑ.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 7/6/2019

Πρόκειται για το ισχυρότερο δίλιτρο τετρακύλινδρο μοτέρ παραγωγής γενικότερα και που θα δούμε σε όλες τις εκδόσεις Mercedes-AMG 45. Η γερμανική εταιρία διατείνεται πως το εν λόγω μοτέρ με κωδική ονομασία M139 είναι ολοκαίνουργιο και πως αντικαθιστά το προηγούμενο των A45, GLA45 και CLA45. Ο νέος κινητήρας M139 αποδίδει 387 PS/6.500 rpm στην βασική του έκδοση και 421 PS/6.750 rpm στην έκδοση S.

Σε σχέση με το Μ133 η αύξηση της ισχύος είναι κατά 41 PS όταν η μέγιστη ροπή από 480 (στην βασική) έως 500 Nm (στην S) προσφέρεται στις 4.750-5.000 rpm. Η Mercedes κάνει ειδικό λόγο για την γραμμική απόδοση της ροπής αλλά και της ισχύος αναφέροντας πως η καμπύλη της είναι ομαλή όπως σε ένα ατμοσφαιρικό. Το όριο στροφών είναι στις 7.200 rpm.

Ο Μ139 είναι ένα διαφορετικό μοτέρ από το M260 που μπαίνει στις A 35 κατά τον εγκάρσιο άξονα μιας και είναι κάθετα ανεστραμμένος κατά 180 μοίρες. Έτσι, το turbo και η πολλαπλή εξαγωγής κοιτούν προς τα πίσω, ενώ της εισαγωγής προς τα εμπρός για καλύτερη παροχή αέρα. Επίσης υπάρχει νέος αλουμινένιος στροφαλοθάλαμος, νέο twinscroll turbo όταν η μέγιστη υπερπλήρωση φτάνει τα 2,1 bar (στην S, 1,9 στην στάνταρ).

Για πρώτη φορά το νέο μοτέρ έχει διπλό ψεκασμό (άμεσο στον θάλαμο καύσης  στον αυλό εισαγωγής, ενώ συνολικά ζυγίζει 160,5 kg. Κατασκευάζεται στο εργοστάσιο στο Affalterbach σε μία νέα γραμμή παραγωγής όπου υπάρχει ένας υπεύθυνος συναρμολόγησης για κάθε μοτέρ στο πλαίσιο του  "One Man, One Engine".