Η Mercedes-Benz συνεχίζει να επενδύει στις κυψέλες καυσίμου


ΣΤΗΝ ΔΙΝΗ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΩΝ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΕΝΔΥΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΒΑΘΙΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 4/10/2018

Η γερμανική εταιρία συνεχίζει να εξελίσσει την τεχνολογία κυψελών καυσίμου εκτιμώντας πως θα μπορούσε να περάσει αυτή η τεχνολογία σε μαζική παραγωγή και ξεκινώντας από τα επαγγελματικά οχήματα που κινούνται σε συγκεκριμένες περιοχές. Εκεί δηλαδή που μπορεί να υπάρχει ένα δίκτυο ανεφοδιασμού με υδρογόνο μιας και αυτό θα καταναλώνεται στις κυψέλες για να παράγεται ηλεκτρική ενέργεια.

Μιλώντας στο Παρίσι ο μελλοντικός CEO της Mercedes, o Ola Kallenius, είπε πως η εταιρία του επενδύει εδώ και δύο δεκαετίες στα fuel cells και πως στα ηλεκτρικά με μπαταρίες της σειράς EQ θα αναλογεί το 15-25% των πωλήσεων (της Mercedes). Παρά ταύτα τόνισε πως θα συνεχίζουν να εξελίσσουν και τα οχήματα με κυψέλες με την GLC F-Cell να περνά σε ένα μικρό αριθμό παραγωγής.

Περισσότερα θα έχουμε να πούμε στο επόμενο τεύχος του Car&Driver μιας και ο υπογράφων την ερχόμενη εβδομάδα θα ταξιδέψει μέχρι την Στουτγάρδη για να μάθει περισσότερα σχετικά με τα ηλεκτροϋβριδικά νέας γενιάς και την GLC F-Cell.