Η Mercedes δοκιμάζει εντατικά την ηλεκτρική V-Class στην αρκτικό κύκλο


H EQV θα είναι διαθέσιμη με δύο μεταξόνια, θα έχει 204 PS και αυτονομία που θα μπορεί να φτάνει μέχρι και τα 405 km.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 26/3/2020

Μπορεί να έχουν περάσει αρκετοί μήνες από την επίσημη παρουσίαση της EQV, της ηλεκτρικής έκδοσης της Mercedes V-Class στην τελευταία έκθεση της Φρανκφούρτης αλλά οι πωλήσεις της δεν έχουν ξεκινήσει ακόμα. Με βάση τον προγραμματισμό της γερμανικής εταιρείας και εφόσον έχει ομαλοποιηθεί η κατάσταση με την πανδημία του κορωνοϊού θα ξεκινήσουν στο δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς που διανύουμε.

Μέχρι τότε η EQV δοκιμάζεται εντατικά στις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες -φτάνουν μέχρι και τους -30 βαθμούς Κελσίου- στην περιοχή του Arjeplog, στη Σουηδία. Οι περισσότεροι από τριάντα μηχανικοί και οι δοκιμαστές της Mercedes βρέθηκαν για βδομάδες στην περιοχή οδηγώντας το νέο τους ηλεκτρικό μοντέλο σε παγωμένους δρόμους και πολύ χιόνι.

Η προσοχή τους ήταν στραμμένη στην επίδραση του δριμύτατου ψύχους στην οδική συμπεριφορά, την άνεση και την εργονομία, ενώ για το σκοπό αυτό χρησιμοποιούσαν και ειδικό ηλεκτρονικό εξοπλισμό. Παράλληλα ανέλυσαν την επίδραση των εξαιρετικά χαμηλών θερμοκρασιών στην εκκίνηση του ηλεκτροκινητήρας αλλά και γενικά στον έλεγχο λειτουργίας όλων των συστημάτων του αυτοκινήτου. Φυσικά εξέτασαν και τη φόρτιση των μπαταριών του ηλεκτρικού συστήματος πρόωσης στις πολικές συνθήκες.

Όλοι αυτοί οι εκτεταμένοι έλεγχοι δικαιολογούνται απόλυτα από το ότι οι χαμηλές θερμοκρασίες περιορίζουν την αυτονομία και αυξάνουν αισθητά το χρόνο φόρτισης. Η EQV θα διαθέτει μια ενσωματωμένη λειτουργία ταχυφόρτισης, με αποτέλεσμα μέσα σε 45 λεπτά η μπαταρία των συνολικά 90 kWh να πηγαίνει από το 10 στο 80%.