Η ΜΙΝΙ δοκιμάζει το νέο ηλεκτρικό ΜΙΝΙ στον πάγο!


To επόμενης γενιάς ηλεκτρικό MINI έχει ταξιδέψει στον Αρκτικό Κύκλο για δοκιμές εξέλιξης στον πάγο και είναι γεγονός οι πρώτες επίσημες πληροφορίες για το μοντέλο. Όλα όσα γνωρίζουμε ως τώρα.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΑΒΒΑΣ, ΦΩΤ.: MINI
  • 23/3/2022

Η νέα γενιά του MINI είναι κοινό μυστικό ότι βρίσκεται προ των πυλών και μένει λίγο περισσότερο από ένας χρόνος μέχρι να αποκαλυφθεί επίσημα στο τέλος του 2023. Μέχρι τότε και μετά από πολλές κατασκοπευτικές φωτογραφίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, η MINIδημοσιεύει τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες του νέου ηλεκτρικού MINI.

Στις πιο αντίξοες συνθήκες και τις πολικές θερμοκρασίες στο χειμερινό κέντρο δοκιμών του BMW Groupστο Arjeplog της Σουηδίας, η MINIλέει ότι θα τεστάρει την αυτονομία και θα φέρει το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης του νέου MINI στα όρια του. Στους καλυμμένους με χιόνι δρόμους και τις παγωμένες λίμνες, η βρετανική φίρμα λέει ότι θέλει να ρυθμίσει την αίσθηση του τιμονιού και του πλαισίου, μαζί με την παροχή δύναμης, τα συστήματα ελέγχου και ευστάθειας, αλλά και την ανάρτηση.  

Η νέα 5η γενιά του τρίθυρου MINI θα έρθει στην αγορά το 2023, τόσο με θερμικούς κινητήρες, όσο και σε πλήρως ηλεκτρικές εκδόσεις. Το αμιγώς ηλεκτρικό MINI θα κατασκευάζεται στην Κίνα πάνω σε μία ολοκαίνουργια πλατφόρμα, που πρέκυψε με τη συνεργασία του BMW Groupμε την Great Wall. Το συμβατικό MINI θα συνεχίσει να συναρμολογείται στην έδρα της εταιρείας στην Οξφόρδη πάνω σε μία εξελιγμένη έκδοση της πλατφόρμας FAAR.

Το ίδιο θα συμβεί και με το νέο Countryman, που επίσης θα διαφοροποιείται τεχνικά στις συμβατικές από την αμιγώς ηλεκτρική του έκδοση. Αυτή η στρατηγική θα έχει ενδιαφέρον, με τη MINI να διαφοροποιεί τελείως τις συμβατικές εκδόσεις των μοντέλων της από τα αμιγώς ηλεκτρικά.

Το τρίθυρο MINI σχεδιαστικά στην ερχόμενη γενιά του αναμένεται φυσικά να διατηρήσει την ίδια χαρακτηριστική σχεδιαστική του φιλοσοφία που είναι και το βασικό συστατικό της επιτυχίας του. Οι σχεδιαστές της MINI έχουν κάνει μικρές αλλαγές, όπως οι μικρότεροι εμπρός πρόβολοι και συνολικά το μικρότερο μήκος του, κάτι που ήταν απόφαση της μάρκας, να μικρύνουν δηλαδή το τρίθυρο μοντέλο. Στο πίσω μέρος τα φώτα έγιναν τριγωνικά, όπως έχουμε δει και από κατασκοπευτικές λήψεις. Μπροστά, παραμένουν τα χαρακτηριστικά στρογγυλά φώτα, που θα είναι πλέον LED σε όλες τις εκδόσεις.

Στο εσωτερικό, αν και καλυμμένο διακρίνεται η μεγάλη στρογγυλή οθόνη για το σύστημα infotainment με την παρουσία φυσικών διακοπτών στο κάτω μέρος. Φυσικά, αναμένεται να κυριαρχεί η μινιμαλιστική αισθητική, το στυλ και η έμφαση στην πολυτέλεια.

Οι άνθρωποι της βρετανικής φίρμας πάντως δηλώνουν πως το επερχόμενο μικρό θα έχει αυξημένο μεταξόνιο και φαρδύτερο μετατρόχιο, με την ηλεκτρική του εκδοχή να εξοπλίζεται και με μεγάλους εντυπωσιακούς τροχούς. Σύμφωνα με τους Γερμανούς δεν θα απουσιάζει από τη γκάμα και έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης, ενώ ο στόλος θα αποκληρωθεί λίγο αργότερα και με ένα μικρό αστικό crossover.