Η νέα BMW M3 δείχνει τα δόντια της


Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος επιστρέφουν οι εξεζητημένες σχεδιαστικές επιλογές της νέας BMW M3 και ειδικότερα τα περίφημα «νεφρά» της βαυαρικής φίρμας το μέγεθος των οποίων προκαλεί ποικίλες αντιδράσεις.

  • 18/2/2020

Είναι η πρώτη φορά στη μακρά ιστορία της BMW M3 όπου οι συζητήσεις πριν από την αποκάλυψη της νέας γενιάς του αυτοκινήτου δεν επικεντρώνονται στις τεχνικές προδιαγραφές του αλλά στον σχεδιασμό που πρόκειται να ακολουθήσουν οι μεταλλικές επιφάνειες του αμαξώματός του.

Αφορμή για την έντονη κριτική που δέχεται η νέα BMW M3 συνιστούν οι πρώτες ενδείξεις για τον σχεδιασμό της κεντρική εισαγωγής αέρα και ειδικότερα των κλασικών «νεφρών» τα οποία αυξάνουν το μέγεθός σε τέτοιον βαθμό που να επισκιάζουν τα υπόλοιπα -σχεδιαστικά και μη- χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.

Στον μαγικό κόσμο του Διαδικτύου έχουν ήδη κυκλοφορήσει διάφορες ψηφιακές απεικονίσεις, με την τελευταία να επιχειρεί να αποτυπώσει τη συγκεκριμένη σχεδιαστική ιδιαιτερότητα.

Σε κάθε περίπτωση, η νέα BMW M3 πρόκειται να αποκτήσει φανατικούς φίλους και ορκισμένους εχθρούς, κινούμενο στο όριο της σχεδιαστικής υπερβολής που πολύ δύσκολα θα καταφέρει να δικαιολογήσουν ακόμα και οι εξεζητημένες προδιαγραφές της.

Μένοντας σε αυτές, ο κινητήρα που θα τοποθετηθεί κάτω από το καπό της νέας BMW M3 είναι το νέο εξακύλινδρο σύνολο των 3,0 λίτρων που για πρώτη φορά χρησιμοποιήθηκε στις BMW X3 M και X4 M αποδίδοντας στην προκειμένη περίπτωση 510 ίππους και 600 Nm ροπής.