H νέα Mercedes C-Class All-Terrain λανσαρίστηκε στην Ευρώπη


Για πρώτη φορά στην ιστορία της C-Class, η γκάμα του πολυτελούς μεσαίου σεντάν της Mercedes αποκτά ένα νέο μοντέλο που πατά πάνω στο station wagon αμάξωμα και εμπλουτίζεται με τη χροιά ενός crossover.

  • 12/10/2021

Η Mercedes  ήθελε να επαναπροσδιορίσει η γκάμα ενός από τα σημαντικότερα μοντέλα της, της C-Class, αφήνοντας στην άκρη τις C Coupé και Cabrio και ξεχωρίζοντας τις εντελώς από το σεντάν με ένα δικό τους μοναδικό σχήμα. Η νέα Mercedes C-Class All-Terrain δεν είναι παρά μία πολύ πιο πρακτική παραλλαγή της νέας C-Class με πιο off-road σχεδιασμό και ο πιο άμεσος ανταγωνιστής της δεν είναι άλλος από το Audi A4 Allroad.

Η νέα Mercedes C-Class All-Terrain που ξεκίνησε να κυκλοφορεί στην Ευρώπη σε δύο εκδόσεις, είναι ένα στοίχημα για την Mercedes, δεδομένου ότι έχει έναν σημαντικό εσωτερικό ανταγωνιστή στο ίδιο ύψος, την GLC. Παρ 'όλα αυτά, η Britta Seeger, Διευθύντρια Πωλήσεων της Mercedes, δήλωσε στην παρουσίασή της στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου ότι «με την C-Class All-Terrain, προσθέτουμε μια νέα παραλλαγή σε αυτή την επιτυχημένη κατηγορία στην ισχυρή μας γκάμα, μαζί με το sedan και το Estate.»

Με βάση την C-Class Estate, το νέο crossover διακρίνεται για τα επιπλέον 21 χιλιοστά πλάτους που του δίνουν τα μαύρα πλαστικά προστατευτικά στους θόλους των τροχών, τα εμπρός, πίσω και πλαϊνά επίσης μαύρα προστατευτικά. Η All-Terrain είναι εξοπλισμένη με ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών ως στάνταρ, με δυνατότητα επιλογής 18 και 19 ιντσών.

Το εσωτερικό του δεν παρουσιάζει μεγάλες διαφορές σε σχέση με το οικογενειακό μοντέλο, πέρα ??από τα πεντάλ αλουμινίου που δίνουν ένα πιο σπορ φινίρισμα, ενώ διατηρεί τον μεγάλο διαθέσιμο όγκο του πορτμπαγκάζ, που ξεκινά από 490 λίτρα έως 1.510 λίτρα με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα.

Η γκάμα της νέας Mercedes C-Class All-Terrain περιορίζεται μόνο σε δύο εκδόσεις μηχανικών συνόλων, τη βενζινοκίνητη C 200 και τη ντίζελ C 220 d. Και οι δύο είναι εξοπλισμένες με το αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων "9G-Tronic" και το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC, που κατανέμει τη δύναμη 45% στον εμπρός και 55% στον πίσω άξονα. Η μέγιστη ισχύς των δύο κινητήρων φτάνει τους 204 και 200 ?ίππους αντίστοιχα, ενώ εφοδιάζονται με ήπια υβριδική τεχνολογία MHEV 48 Volt και ηλεκτροκινητήρα 20 ίππων.