Η Nissan θέλει να δώσει νέα πνοή στο brand της NISMO


Ο CEO της Nissan, Takao Katagiri, επεσήμανε την θέληση της εταιρείας να προωθήσει περαιτέρω τη NISMO, τόσο στην Αμερικανική, όσο και στην Ευρωπαϊκή αγορά.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ
  • 31/8/2021

Μιλώντας στο Automotive News, ο διευθύνων σύμβουλος της Nissan, Takao Katagiri, αποκάλυψε πως η εταιρεία θέλει να ενισχύσει την παρουσία της Nissan Motorsport International εκτός Ιαπωνίας.

«Στην αγορά των ΗΠΑ και της Ευρώπης, η παγκοσμιοποίηση της NISMO είναι κάτι με το οποίο θα καταπιαστούμε από εδώ και πέρα.»

Το μοναδικό μοντέλο με την «ευλογία» της NISMO που ακόμα πωλείται τακτικά είναι το GT-R, με το 370Z να... εξαφανίζεται εν αναμονή του νέου Ζ μοντέλου της Nissan.

Στόχος των Ιαπώνων είναι να αναθέσουν στη NISMO και ορισμένα crossover και SUV μοντέλα, όπως πράττουν ήδη με το Juke, ενώ στα σκαριά φαίνεται να βρίσκεται, σύμφωνα με πληροφορίες εξ Αμερικής, και μία νέα έκδοση NISMO του Frontier.