H Opel ανανέωσε και το κορυφαίο Insignia GSI


ΤΟ INSIGNIA GSI ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΔΟΚΙΜΩΝ ΓΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΣΤΑ ΑΥΤΟΝΟΜΑ ΜΟΝΤΕΛΑ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 10/1/2020

Μόλις ένα μήνα μετά την παρουσίαση του ανανεωμένου Insignia η Opel παρουσίασε και την πιο πρόσφατη εκδοχή της κορυφαίας έκδοσής του, της GSΙ, στην έκθεση των Βρυξελλών. Αισθητικά οι διαφοροποιήσεις δεν είναι μεγάλες και κατά κύριο λόγο εντοπίζονται στη νέα μάσκα με τις ενεργές γρίλιες, ενώ σαφώς μεγαλύτερες είναι οι αλλαγές κάτω από το αμάξωμα.

Έτσι το ανανεωμένο Insignia GSI κινείται από ένα νέο υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο 2.000 cc, ο οποίος αποδίδει 230 PS, συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων και κινεί όλους τους τροχούς μέσω του συστήματος τετρακίνησης Twinster που έχει και δυνατότητα torque vectoring.

Επιπλέον το  ανανεωμένο Insignia GSI έχει στάνταρ ενεργητική ανάρτηση Flexride με τέσσερα διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας - Standard, Tour, Sport και Competition- τα φρένα είναι της Brembo με τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά και πίσω, ενώ διαθέτει και έναν καινούργιο ηλεκτροϋδραυλικό ενισχυτή πέδησης.

Ο τελευταίος παίζει το ρόλο και του προπομπού των συστημάτων πέδησης των αυτόνομων αυτοκινήτων, ενώ γενικά ο στόχος των μηχανικών της Opel ήταν να εξασφαλίσουν μια όσο το δυνατό πιο σπορ αίσθηση. Η οποία αντανακλάται και στο εσωτερικό με τις λεπτομέρειές του, ενώ κατά τα άλλα το Insignia GSI μπορεί να εξοπλιστεί με όλα τα συστήματα υποβοήθησης και με όλες τις δυνατότητες διασύνδεσης,