H πλήρης αποκάλυψη του νέου Peugeot 308


Το νέο Peugeot 308 αλλάζει κατηγορία, υιοθετώντας μια επιθετικότερη σχεδιαστική ταυτότητα και έναν ξεκάθαρο ρόλο στην κατηγορία των premium μικρομεσαίων hatchbacks.

  • 17/3/2021

Μια πλήρη εικόνα για το σχεδιαστικό και όχι μόνο προφίλ του νέου Peugeot 308 μάς εξασφαλίζουν οι πρώτες φωτογραφίες της νέας γενιά του μικρομεσαίων διαστάσεων hatchback το οποίο αναμένεται να βρίσκεται στην ευρωπαϊκή αγορά πριν το τέλος του πρώτου εξαμήνου του 2021.

Το νέο Peugeot 308 διακρίνεται για τον επιθετικό σχεδιασμό του, ο οποίος όχι μόνο καταφέρνει να εξασφαλίσει τις απαραίτητες αποστάσεις από το πρόσφατο παρελθόν του αυτοκινήτου αλλά και να δείξει τον δρόμο στον μετριοπαθή ανταγωνισμό του.

Εμφανής είναι και η αύξηση των εξωτερικών διαστάσεών του και ειδικότερα του μεταξονίου, το οποίο κέρδισε 5,5 εκατοστά και του μήκους που αγγίζει πλέον τα 4,37 μέτρα. Αντιθέτως, το ύψος του αμαξώματος περιορίστηκε κατά 2 εκατοστά, δημιουργώντας μια πιο δυναμική και αεροδυναμική σιλουέτα.

Το προτεταμένο ρύγχος και οι έντονες πτυχώσεις των φτερών κάνουν τη διαφορά στο μπροστινό τμήμα του αμαξώματος, ενώ στο πίσω η ενιαία μονάδα που σχηματίζουν τα φωτιστικά σώματα παραπέμπουν ευθέως πλην σαφώς στο μικρότερο σε διαστάσεις 208.

Εκτεταμένες είναι και οι αλλαγές που παρατηρούνται στο εσωτερικό του νέου Peugeot 308 και ειδικότερα στην αρχιτεκτονική του περίφημου i-cockpit. O ψηφιακός πίνακας οργάνων εξακολουθεί αν βρίσκεται ψηλότερα από το μικρό σε διάμετρο τιμόνι, ωστόσο, στην κεντρική κονσόλα η ψηφιακή οθόνη αφής έχει τοποθετηθεί χαμηλότερα, παραχωρώντας τη προγενέστερη θέση της στους αεραγωγούς.

Ο γεωμετρικός σχεδιασμός των επιφανειών του ταμπλό είναι ένα ακόμα χαρακτηριστικό που καθιστούν το cockpit του νέου Peugeot 308 ξεχωριστό, ενώ είναι προφανές ότι οι Γάλλοι έχουν επενδύσει και στην αναβάθμιση των ποιοτικών χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου, τοποθετώντας το πλέον στην καρδιά της κατηγορίας των premium μικρομεσαίων hatchbacks.

Σε ό,τι αφορά στους κινητήρες, στην κορυφή της γκάμας του νέου Peugeot 308 θα τοποθετηθεί το plug-in υβριδικό σύνολο απόδοσης 225 ίππων, συνδυάζοντας τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρου με ένα ηλεκτρικό μοτέρ.

Ο ίδιος συνδυασμός θα προσφέρεται και σε εκδόσεις 180 ίππων προσφέροντας και σε αυτήν την περίπτωση τη δυνατότητα κάλυψης μιας απόστασης 50 χιλιομέτρων με την αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας. 

Στη βάση της γκάμας του νέου Peugeot 308 τον πρώτο λόγο θα έχουν οι τρικύλινδροι κινητήρες βενζίνης χωρητικότητας 1,2 λίτρου και o πετρελαιοκινητήρας απόδοσης του 1,5 λίτρου. Και οι δύο αποδίδουν 130 ίππους, ωστόσο, στο μέλλον είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα δούμε και άλλες εκδόσεις ισχύος.

Το παρόν δηλώνει για μία ακόμα φορά το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, το οποίο ανάλογα με την έκδοση θα προσφέρεται στον βασικό ή τον προαιρετικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου.