Η Porsche 356 της Valkyrie Racing μεταμορφώνεται για το χιόνι!


Το όχημα είναι πλήρως ανασχεδιασμένο για να παραμένει ασφαλές και ουδέτερο ως προς τον άνθρακα, ενώ προετοιμάζεται για την αποστολή στην Ανταρκτική το Δεκέμβριο του 2021.

  • 15/10/2021

Χρειάζονται πολύ περισσότερα από μερικά σκι για να διασχίσετε 356 μίλια πάγου στην Ανταρκτική, ειδικά αν οδηγείτε ένα vintage αυτοκίνητο σαν την Porsche 356A του 1956. Ο ανώτερος μηχανικός σχεδιασμού πλαισίου Kieron Bradley, ένας εξερευνητής ακραίων καταστάσεων με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, πέρασε τους τελευταίους 18 μήνες ανασχεδιάζοντας την κλασική μασκότ οχημάτων της Valkyrie Racing, διασφαλίζοντας παράλληλα ότι το ίδιο το αυτοκίνητο παραμένει ασφαλές και ουδέτερο στον άνθρακα για να ολοκληρώσει την πολυαναμενόμενη περιπέτεια της ομάδας.

BIG DEALS

Το «Project 356 World Rally» είναι μια αποστολή και μια ανθρωπιστική προσπάθεια και η πρόκληση του Δεκεμβρίου του 2021 ολοκληρώνει την τελική προσπάθεια μιας γυναίκας, ενός αυτοκινήτου και μιας παγκόσμιας αποστολής για τον τερματισμό της εμπορίας παιδιών.

Η οδηγός αγώνων και με πλούσια φιλανθρωπική δραστηριότητα με έδρα το Ντένβερ, Renee Brinkerhoff είναι η απίστευτα επίμονη γυναίκα πίσω από το τιμόνι και δίνει τη φωνή της για να υποστηρίξει τον τερματισμό του trafficking.

Επέλεξε να διανύσει σχεδόν 20.000 μίλια και στις επτά ηπείρους-κυρίως συμμετέχοντας σε παγκοσμίου φήμης αγώνες αντοχής όπως το Πεκίνο-Παρίσι και το ράλι Σαφάρι της Ανατολικής Αφρικής. Οι αγώνες παρέχουν επιπλέον στη Renee παγκόσμια έκθεση στα μέσα ενημέρωσης για να συζητήσουν τα προβλήματα και τις λύσεις για τον σκοπό της και να παρουσιάσουν το φιλανθρωπικό της ίδρυμα Valkyrie Gives. Ωστόσο, ο ψυχρός πάγος της Ανταρκτικής απαιτεί διαφορετικό είδος προετοιμασίας και νοοτροπίας για να κατακτήσει τις ακραίες περιβαλλοντικές και καιρικές συνθήκες.

Ενώ η Tuthill Porsche με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο είχε έναν τεχνικό ρόλο προετοιμασίας σε όλα σχεδόν τα ράλι αντοχής του Brinkerhoff, το παρελθόν του Bradley ως πολικός εξερευνητής και τρεις φορές παγκόσμιος ρεκόρ παρέχει την τέλεια εμπειρία για τις μηχανικές πτυχές που μπορεί να προσφέρει για αυτό το συγκεκριμένο εγχείρημα.

«Η επιτυχία για τη Renee και το αυτοκίνητό της θα προέλθει από τη στοχαστική ισορροπία της κατάλληλης τεχνολογίας που προσθέσαμε και τη μείωση της μάζας που εφαρμόστηκε», δήλωσε ο Bradley. Επειδή μπορεί να αναμένεται πλήρης ημέρα 24 ωρών ηλιακού φωτός σε όλη την Ανταρκτική κατά τη διάρκεια αυτής της εποχής του έτους, η μάζα από στοιχεία όπως φώτα, πλαίσιο, πυροσβεστήρες και τροχοί θα μπορούσε να αφαιρεθεί, ενώ η αύξηση της μάζας για να ικανοποιήσει την κατάσταση της επιφάνειας του χιονιού επιτρέπει για την προσθήκη κομματιών, σκι και σχισμών, μαζί με εξειδικευμένο σύστημα στήριξης και ανάρτησης.

Ο πλοηγός της Brinkerhoff, Jason de Carteret, είναι κάτοχος παγκόσμιου ρεκόρ σε πολικές εξερευνήσεις και έχει οδηγήσει περισσότερες από πενήντα αποστολές, που περιλαμβάνουν αυτές στον Βόρειο και Νότιο Πόλο. Οι De Carteret και Bradley μαζί διεκδίκησαν δύο παγκόσμια ρεκόρ για το γρηγορότερο χερσαίο ταξίδι στο Νότιο Πόλο ταξιδεύοντας με το πολικό όχημα Thomson Reuters. Η Brinkerhoff και ο de Carteret θα προσπαθήσουν να κάνουν ρεκόρ ταχύτητας στην ξηρά σε έναν μπλε διάδρομο πάγου στο Union Glacier μετά από την προσπάθεια των 356 μιλίων.