Η Porsche θα αναλάβει την Bugatti


Όπως ανακοινώθηκε, η Bugatti θα περάσει διαχειριστικά στην Porsche, στο πλαίσιο αναδιάρθρωσης του Ομίλου VAG, με σκοπό να αυξήσει τις πωλήσεις και το κέρδος της.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 21/3/2021

Στην πρόσφατη διαδικτυακή εκδήλωση για την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του Ομίλου Volkswagen, ο κ. Herbert Diess, Διευθύνων Σύμβουλος αυτού, ξεκαθάρισε τις προθέσεις αναφορικά με το μέλλον της Bugatti.

Θυμίζουμε ότι πέρυσι τον Σεπτέμβριο υπήρξαν ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες ότι η κροατική Rimac Automobili προτίθεται να αποκτήσει τη θρυλική εταιρεία, ενώ στα μέσα του περασμένου Δεκεμβρίου είχε ανακοινωθεί από τους Γερμανούς ότι «οι Lamborghini και Ducati παραμένουν μέλη του Ομίλου Volkswagen», χωρίς να γίνει καμία αναφορά για την Bugatti.

Ωστόσο, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο κ. Diess ανακοίνωσε ότι η Bugatti θα περάσει στον έλεγχο των ανθρώπων της Porsche, βάζοντας τέλος στις φήμες (όπως αποδείχτηκαν να είναι) για το ιδιοκτησιακό μέλλον της.

Το «παζλ» μεταξύ των ως τώρα αναφερόμενων εταιρειών έχει ως εξής: Στις 8 Μαρτίου (τρέχοντος έτους) η Porsche ανακοίνωσε την επένδυση 70.000.000 ευρώ στη Rimac Automobili ώστε να αποκτήσει το 24% των μετοχών της. Η γερμανική εταιρεία κατείχε ήδη το 15,5% αυτών από το 2019, ενώ είχε αρχίσει να επενδύει χρήματα σε αυτή από το 2018.

Τον περασμένο Σεπτέμβριο, ο κ. Mate Rimac, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος αυτής, είχε δηλώσει την πρόθεσή του να αγοράσει την Bugatti, προφανώς βασιζόμενος στην υποστήριξη της Porsche. Ωστόσο, η τελευταία αποδείχτηκε ο κυρίαρχος στη διαδικασία. Σημειώνουμε ότι η Porsche συνεργάστηκε με την Rimac και χρησιμοποίησε την τεχνογνωσία της δεύτερης στην ηλεκτροκίνηση και τις μπαταρίες για την εξέλιξη της Taycan.

Ο κ. Herbert Diess δήλωσε σχετικά: «Τα στελέχη της Porsche ετοιμάζουν ένα σχέδιο το οποίο θα συζητήσουν με τη Rimac και θα αναλάβουν να το υλοποιήσουν. Προς το παρόν, δεν έχουν ληφθεί οι οριστικές αποφάσεις. Αυτό που θέλουμε να επιτύχουμε είναι να περάσει με υπεύθυνο τρόπο η Bugatti στην Porsche και πιθανότατα αυτή θα συνεργαστεί με τη Rimac για τον συγκεκριμένο σκοπό».

Αυτή η εξέλιξη σημαίνει ότι υπάρχει περίπτωση να δούμε στο προσεχές μέλλον ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο με το σήμα της εταιρείας που ίδρυσε ο Ettore Bugatti. H Rimac έχει εξελίξει ήδη το C_Two (φωτογραφία επάνω), ένα ηλεκτρικό τετρακίνητο hypercar το οποίο αποδίδει μέγιστη ισχύ 1.915 PS, μέγιστη ροπή 2.300 Nm, επιταχύνεται από το 0-100 km/h μόλις σε 1,85 sec και η τελική ταχύτητά του φτάνει τα 412 km/h, σύμφωνα με την εταιρεία. Συνεπώς, είναι πολύ πιθανό να αποτελέσει τη βάση για ένα αντίστοιχο μοντέλο της Bugatti.