Η Porsche θα παρουσιάσει και υβριδική 911


Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα η υβριδική 911 να είναι και η πιο ισχυρή της πραγματικά μεγάλης γκάμας του σπορ μοντέλου.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: PORSCHE
  • 9/11/2020

H Porsche ξεχωρίζει για πολλά και ένα από αυτά είναι η μηχανολογική της πρωτοπορία και επάρκεια με την 911 να αποτελεί το κορυφαίο παράδειγμα. Και αυτό γιατί σε κάθε καινούργια γενιά της πάντα γίνεται ένα βήμα παραπάνω σε ότι αφορά τα συνολικά χαρακτηριστικά των κινητήρων της.

Το βέβαιο είναι πως η τελευταία εκδοχή των εξακύλινδρων turbo boxer δείχνει να έχει ακόμα μεγάλο δυναμικό εξέλιξης, ενώ το ερώτημα είναι αν στο μέλλον θα υπάρχουν εξηλεκτρισμένες ή ακόμα και πλήρως ηλεκτρικές εκδόσεις της σημαίας της μάρκας.

Επίσης βέβαιο είναι πως η γερμανικής εταιρεία έχει μπόλικη εμπειρία και τεχνογνωσία τόσο στα υβριδικά και τα plug-in υβριδικά όσο και στα φουλ ηλεκτρικά. Η εμπλοκή της με τον εξηλεκτρισμό ξεκίνησε με το hypercar της, την 918 Spyder, έγινε πιο προσιτή -φυσικά και όχι φτηνή- καταρχήν με την Panamera turbo S E-Hybrid και στη συνέχεια με τις άλλες plug-in υβριδικές εκδόσεις της γκάμας της.

Στα αμιγώς ηλεκτρικά ξεκίνησε με την Taycan και έπεται συνέχεια με πρώτη υποψήφια τη νέα γενιά της Macan.

Σε ότι αφορά την 911 οι παραπάνω τεχνολογίες θα χρησιμοποιηθούν όταν έχουν ωριμάσει πλήρως. Προτεραιότητα θα έχει μια υβριδική έκδοση, δεν αποκλείεται και plug-in υβριδική, με την έμφαση όμως να δίνεται στις επιδόσεις και όχι στην οικονομία.

Η πλήρως ηλεκτρική έκδοση από την πλευρά της έχει το μειονέκτημα της ύπαρξης περιορισμένου χώρου για τις μπαταρίες και κυρίως το μεγάλο βάρος των τελευταίων που δεν συμβαδίζει με το σπορ χαρακτήρα.