Η Renault ανανέωσε το Alaskan


Δύο χρόνια μετά το λανσάρισμα του πρώτου της pickup, η γαλλική εταιρία προχωρά σε ένα ουσιαστικό facelift.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 24/4/2019

Οι αλλαγές στο αισθητικό τομέα περνούν μάλλον απαρατήρητες και προφανώς σε δεύτερη μοίρα για ένα αυτοκίνητο που απευθύνεται πρωτίστως στους επαγγελματίες και δευτερευόντως στους «χομπίστες». Ξεκινώντας από το ωφέλιμο φορτίο αυτό έχει αυξηθεί κατά 127 kg και φτάνει τους 1,1 tn με την ελκτική δύναμη να παραμένει ως είχε (στους 3,5 tn).

Η αύξηση του ωφέλιμου φορτίου προέρχεται κυρίως από τη νέα διάταξη της πίσω ανάρτησης πέντε συνδέσμων που παράλληλα προσφέρει υψηλότερα επίπεδα άνεσης και αποσβένει πιο αποτελεσματικά τους κραδασμούς. Επίσης υπάρχει αναβάθμιση τόσο στα φρένα (με δίσκους πίσω) όσο και στον ηλεκτρονικό εξοπλισμό που περιλαμβάνει σύστημα αυτόνομης πέδησης από την βασική έκδοση. Νέο είναι και το σύστημα πολυμέσων στο εσωτερικό με πλήρη συνδεσιμότητα με smartphone, περιμετρικό υποβοήθησης στάθμευσης 360 μοιρών, υποβοήθηση τρέιλερ κ.α.

Από εκεί και πέρα οι ντίζελ κινητήρες εφοδιάζονται με το πιο πρόσφατο καταλυτικό σύστημα SCR με ψεκασμό ουρίας. Ο twin-turbo των 2,3 lt προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος, με 160 PS ή 190 PS όπου στον τελευταίο η ροπή έχει αυξηθεί στα 425 Nm (επιπλέον 22 Nm).  O υποψήφιος αγοραστής έχει να επιλέξει ανάμεσα σε μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο με 7 σχέσεις.