Η τελική της "βελτιωμένης" Ferrari Testarossa θα ξεπερνά τα 320km/h!


Ο ιταλικός οίκος βελτιώσεων Officine Fioravanti εξελίσσει μια Ferrari Testarossa, από τη δεκαετία τού 1980, ώστε να παρουσιάσει μία πιο σύγχρονη και ισχυρή εκδοχή της, στην εποχή μας.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΠΗΓΗ: CAR AND DRIVER ΗΠΑ.
  • 13/5/2021

Οι άνθρωποι της Officine Fioravanti, του ιταλικού οίκου που έχει έδρα στο Coldrerio της Ελβετίας, στην ιταλόφωνη περιοχή της χώρας, ανέλαβαν ένα ιδιότυπο εγχείρημα. Να επικαιροποιήσουν μία Ferrari Testarossa και να την κάνουν όσο το δυνατόν πιο σύγχρονη. 

Η Ferrari παρουσίασε την Testarossa το 1984, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού. Το αυτοκίνητο διέθετε έναν V12 επίπεδο κινητήρα (ατμοσφαιρικό, φυσικά) χωρητικότητας 4,9 λίτρων, ο οποίος ήταν διαμήκως τοποθετημένος και απέδιδε 390 PS/6.300 rpm και μέγιστη ροπή 490 Nm/4.500 rpm. Επιταχυνόταν από τα 0-100 km/h σε 5,7 sec και η τελική ταχύτητά της έφτανε τα 290 km/h, σύμφωνα με την εταιρεία του Maranello, τιμή που την έκανε το ταχύτερο όχημα παραγωγής στην  εποχή της. 

Οι μηχανικοί τής Officine Fioravanti εργάζονται για το σχέδιο εκσυγχρονισμού τής Testarossa τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, όπως έγινε γνωστό. Συγκεκριμένα, έχουν επέμβει στον κινητήρα ώστε να αυξήσουν τη μέγιστη ιπποδύναμή του. Μάλιστα, σύμφωνα με δημοσίευμα στον ιταλικό Τύπο, ο «κόφτης» του κινητήρα έχει αυξηθεί στις 9.000 rpm. 

Επίσης, έχουν σχεδιάσει και τοποθετήσει στο αυτοκίνητο νέο και πιο αποτελεσματικό αεροδυναμικό «πακέτο» και έχουν μειώσει το βάρος του οχήματος κατά περίπου 118 kg (η Testarossa ζύγιζε 1.506 kg, χωρίς οδηγό και υγρά). Επιπλέον, τοποθέτησαν σύγχρονα ελαστικά, Michelin Pilot Sport.

Σύμφωνα με τους ανθρώπους της Officine Fioravanti, οι βελτιώσεις στον κινητήρα, η μείωση του βάρους και τα καινούργια ελαστικά έχουν κάνει τη Ferrari Testarossa ταχύτερη και εκτιμούν ότι η τελική ταχύτητά της θα ξεπερνά τα 320 km/h.

Η εταιρεία δημοσίευσε στο διαδίκτυο φωτογραφίες στις οποίες το αυτοκίνητο είναι καμουφλαρισμένο. Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε τον λόγο που επέλεξαν να το εμφανίσουν έτσι, καθώς δεν φαίνεται να έχουν αλλάξει το αρχικό σχήμα του αμαξώματος. 

Ο εκσυγχρονισμός τής Testarossa περιλαμβάνει την τοποθέτηση συστήματος ελέγχου της πρόσφυσης και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα και ρυθμιζόμενης σκληρότητας αμορτισέρ της Öhlins. Δεν γνωρίζουμε εάν έχει τοποθετηθεί σύστημα διεύθυνσης με υποβοήθηση αλλά δεν θα εκπλαγούμε εάν το έχουν πράξει.

Τέλος, οι άνθρωποι της Officine Fioravanti υπόσχονται ότι το εσωτερικό του αυτοκινήτου θα είναι επενδεδυμένο με δέρμα πολύ καλής ποιότητας, τα πλαστικά θα αντικατασταθούν από αλουμινένιες προσθήκες και θα τοποθετείται σύγχρονο ηχοσύστημα. Προς το παρόν, δεν υπάρχει κάποια πληροφορία για το κόστος τού restomod οχήματος.

Ακολουθήστε το Car Αnd Driver στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τον μαγικό κόσμο του αυτοκινήτου.