Η Toyota Corolla Cross μεταμορφώνεται σε off-road «θηρίο» και ετοιμάζεται να καταπιεί τα βουνά (photos)


Η Toyota επιστρέφει δυναμικά στο SEMA Show 2025, παρουσιάζοντας μια έκδοσή της Corolla Cross που ξεπερνά τα όρια του urban crossover και απευθύνεται σε όσους θέλουν να κινηθούν σε εκτός δρόμου μονοπάτια.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΕΤΡΟΣ ΡΟΚΑΣ, ΦΩΤΟ: TOYOTA
  • 22/10/2025

Η Toyota βάφτισε το νέο της δημιούργημα Corolla Cross Hybrid Nasu Edition, αντλώντας το όνομά του από το όρος Nasu, μια επιβλητική οροσειρά στο εθνικό πάρκο Νίκκο της Ιαπωνίας. Η περιοχή φημίζεται για τις πεζοπορίες, τα ιαματικά λουτρά και το έντονο φυσικό της ανάγλυφο, και αυτό ακριβώς επιχειρεί να αποτυπώσει η Toyota με την έκδοση Nasu, ένα όχημα που θέλει να ενθαρρύνει τον οδηγό να εγκαταλείψει την άσφαλτο και να ανακαλύψει νέους ορίζοντες.

Η πρώτη ματιά είναι αρκετή για να καταλάβει κανείς πως πρόκειται για κάτι ξεχωριστό. Η μοναδική βαφή «χαμαιλέων» σε αποχρώσεις μωβ και πορτοκαλί αλλάζει χρώμα ανάλογα με τη γωνία θέασης, δημιουργώντας ένα φαντασμαγορικό αποτέλεσμα που αποτίει φόρο τιμής στη λέξη 'NASU' που στα ιαπωνικά σημαίνει «μελιτζάνα».

Το αμάξωμα έχει αποκτήσει πιο εκτός δρόμου εμφάνιση χάρη στο αυξημένο ύψος της ανάρτησης, τους φαρδύτερους θόλους τροχών και το νέο αεροδυναμικό body kit. Το μπροστινό μέρος ξεχωρίζει με ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, ασημί διακοσμητικά, κίτρινους γάντζους ρυμούλκησης και λεπτά βοηθητικά φώτα LED που ενσωματώνονται με επιδεξιότητα στη μάσκα, ενώ στην οροφή, η μεταλλική σχάρα ολοκληρώνει την εικόνα ενός SUV έτοιμου για όλα.

Η τεχνολογία στην υπηρεσία της περιπέτειας

H Corolla Cross Nasu Edition δε μένει μόνο στην εμφάνιση. Διαθέτει ζάντες από τη σειρά των Toyota Trucks, ντυμένες με Toyo Open Country A/T III ελαστικά παντός εδάφους, ενώ κάτω από τις πόρτες βρίσκουμε προστατευτικά rock sliders για μεγαλύτερη αντοχή σε δύσβατα μονοπάτια.

Στο εσωτερικό, η Toyota επιμελήθηκε λεπτομέρειες που συνδυάζουν πρακτικότητα και αισθητική: φωτιζόμενα μαρσπιέ, φώτα κάτω απο τους καθρέφτες και ένα σύστημα αποθήκευσης με συρτάρια, όπου φιλοξενείται ακόμη και ψυγείο, μεγάλο ηχείο JBL και πυροσβεστήρας, που σκοπό έχουν να προσφέρουν αξέχαστες εκδρομές στη φύση.

Κάτω από το καπό

Το μηχανικό σύνολο παραμένει γνώριμο, με τον υβριδικό κινητήρα των 2,0 L και τρεις ηλεκτροκινητήρες να αποδίδουν συνολικά 196 PS. Η Toyota δεν προχώρησε σε αλλαγές στα μηχανικά μέρη, ωστόσο η Nasu Edition με τα βαρύτερα εξαρτήματα και τα πιο «τραχιά» ελαστικά πιθανότατα δε θα διατηρεί την ίδια επιτάχυνση 0-100 km/h σε 7,3 sec ούτε την κατανάλωση των της βασικής υβριδικής έκδοσης.

Από τη SEMA στο μέλλον της παραγωγής;

Η Corolla Cross Hybrid Nasu Edition αποτελεί δημιούργημα του τμήματος Service Parts and Accessories Development της Toyota, που παραδοσιακά αναλαμβάνει ειδικές εκδόσεις και πρωτότυπα για εκθέσεις όπως η SEMA που γίνεται στο Las Vegas. Παρότι πρόκειται για concept, δεν αποκλείεται κάποια από τα αξεσουάρ και τις αναβαθμίσεις του να περάσουν σύντομα στη γραμμή παραγωγής ως επίσημα πακέτα εξοπλισμού.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

TEST DRIVE - Toyota GR Yaris & RAV4 PHEV GR Sport: Αγωνιστικό DNA εντός και εκτός δρόμου (video)

Toyota Century: Το πολυτελές μοντέλο «μεταμορφώνεται» σε coupe SUV (photos-video)

Το… εννιά το καλό: Η Toyota έγινε πρωταθλήτρια και πλησιάζει τη Lancia (photos)