Η Τoyota επιταχύνει την εξέλιξη των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της


ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΙΑΠΩΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΩΛΗΣΕΙ 1 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΚΑΙ FUELL CELLS ΜΟΝΤΕΛΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2025.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 8/6/2019

Αν και πρωτοπόρος στα υβριδικά μοντέλα, η Toyota είχε μείνει λίγο πίσω στις εξελίξεις των καθαρόαιμων ηλεκτρικών μοντέλων. Κάτι που θα αλλάξει σύντομα, καθώς σύμφωνα με ανακοινώσεις του υπεύθυνου έρευνας και εξέλιξης της εταιρίας Shigeki Terashi, η στρατηγική σχετικά με τα ηλεκτρικά μοντέλα αλλάζει και επιταχύνονται η διαδικασίες.

Στόχος της Toyota είναι πλέον να έχει στην αγορά πάνω από 5,5 εκατομμύρια εξηλεκτρισμένα μοντέλα κάθε μορφής μέχρι το 2025 αλλά και να έχει εξελίξει την δική της solid state μπαταρία μέχρι το επόμενο καλοκαίρι πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο.

Τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα θα παίξουν έναν κυρίαρχο ρόλο σ' αυτή τη νέα εποχή της Toyota καθώς από τα 5,5 εκατομμύρια προαναφερθέντα αυτοκίνητα, η ιαπωνική εταιρία σκοπεύει το 1 εκατομμύριο από αυτά να είναι καθαρόαιμα ηλεκτρικά και fuell cells. 

Μέσα στην επόμενη χρονιά θα παρουσιαστεί η ηλεκτρική έκδοση του C-HR που θα έχει και αδελφό μοντέλο για την ιδιαίτερα σημαντική αγορά της Κίνας, ενώ και πάλι μέσα στο 2020 θα βγει στην ιαπωνική αγορά και ένα διθέσιο minicar πόλης με αυτονομία στα 100 χλμ. 

Η Toyota εξελίσσει μία νέα πλατφόρμα η οποία θα βασίζεται στην ήδη υπάρχουσα ΤNGA, που για τα ηλεκτρικά θα ονομάζεται e-TNGA, και θα κάνει για πρώτη φορά την εμφάνισή της σε ένα μικρό SUV που θα βγει σε συνεργασία με την Suzuki και την Subaru. Στην συνέχεια θα τοποθετηθεί και σε αρκετά νέα μοντέλα σε όλες τις κατηγορίας. Η Toyota επίσης ανακοίνωσε την συνεργασία της με την κινέζικη εταιρία κατασκευής μπαταριών CATL αλλά και με τον κινέζο κατασκευαστή ηλεκτρικών μοντέλων BYD.